Chiudi annunziu

Samsung, cum'è parechji pruduttori di smartphones, prova di scopre un modu per fà un telefunu cù una visualizazione chì veramente copre tutta a superficia frontale. L'ultima tendenza hè diversi miccanismi retractable, è pare chì ancu u giant sudcoreanu ùn vole micca esse lasciatu in questu sensu.

Sicondu l'ultima filtrazione, Samsung serà u smartphone chì uttene una camera selfie retractable Galaxy A90. Questu informace vene da un "leaker" di l'Universu Ghiaccio ben cunnisciutu chì raramente si sbaglia. Pudemu vede varii meccanismi retractable in l'ultimi mesi da i pruduttori cuncurrenti cum'è Vivo o Oppo. Mentre Vivo hà fattu solu a camera selfie retractable, Oppo hà utilizatu una sezione superiore retractable intera per u Find X. Dunque sempre spunta quandu pigliate foto cù e camere frontali è posteriori è sbloccate cù a vostra faccia.

Ùn hè ancu chjaru quale hè a vita di sti miccanismi, ma questu ùn hè micca un ostaculu per Samsung. Se sta filtrazione hè vera, i Coreani di u Sud cunfirmà e so parolle prima chì e novi tecnulugii appariscenu prima in i telefoni di a gamma media.

Samsung Galaxy A cumpagnia sudcoreana duveria presentà l'A90 più tardi questu annu. Pudemu aspittà un novu Infinity Display di 6,41″ senza cutouts o buchi, 128 GB di almacenamiento, l'interfaccia d'utilizatore OneUI o un lettore di impronte digitali otticu in a visualizazione. Stu smartphone puderia esse alimentatu da u Snapdragon 710 è probabilmente averà 6 o 8 gigabyte di RAM. Probabilmente truvemu una camera doppia o tripla in u spinu di u telefunu.

Samsung Galaxy L'A90 serà vendutu in argentu, oru è neru. I dettagli di i prezzi è a dispunibilità in i mercati individuali ùn sò ancu cunnisciuti.

Samsung Galaxy A90 3

U più lettu d'oghje

.