Chiudi annunziu

A Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) hà appruvatu tutti i mudelli Galaxy S10 menu di un mese prima di u so lanciu ufficiale. Samsung revelarà i so flagships per questu annu u 20 di ferraghju à Galaxy Avvenimentu unpacked in San Francisco. Questu hè solu uni pochi ghjorni prima di u Mobile World Congress in Barcelona.

I mudelli chì anu ricevutu a certificazione sò marcati SM-G970U, SM-G973U è SM-G975U. Chì si adatta Galaxy S10E, Galaxy S10 à Galaxy S10+. A certificazione FCC cunfirma chì tutti i mudelli susteneranu e rete LTE, Bluetooth LowEnergy, NFC, pagamenti mobili è Wi-Fi 6. Ci serà ancu una variante 5G. Galaxy S10, chì serà prupostu solu in mercati selezziunati. Stu mudellu ùn serà micca spartutu cù l'altri Galaxy S10, ma micca finu à a fine di questu annu.

In l'appendice di a certificazione truvamu un documentu chjamatu Wireless Energy Transmission cù infurmazione chì Galaxy U S10 pò riceve o trasmette energia elettrica per induzione magnetica o risonanza magnetica. Avemu statu voi prima anu infurmatuquellu Galaxy U S10 averà una funzione di carica di salvezza. Stu gadget permetterà à l'utilizatori di carricà in wireless altri dispositi.

À propositu di e specificazioni di i prossimi i disignu Sapemu digià in fondu tuttu di e navi di treni di Samsung. Tuttavia, ciò chì a cumpagnia di tecnulugia sudcoreana ci pò sorprenderà u 20 di ferraghju hè un telefunu plegable Galaxy F.

Galaxy-s10-ufficiale-2

U più lettu d'oghje

.