Chiudi annunziu

Ancu s'ellu domina u mercatu di smartwatch Apple, Samsung hà una basa d'utilizatori abbastanza grande chì preferisce i so wearables. Samsung li vende sottu u nome "Gear", ma hà decisu di unificà i nomi cù i so smartphones Galaxy è liberatu l'annu passatu in Aostu Galaxy Watch.

In l'ultimi mesi, avemu avutu l'uppurtunità di vede parechji suggerimenti chì u giant tecnologicu sudcoreanu sviluppa un novu smartwatch. Hè cridutu per esse u successore di u Gear Sport da 2017. Avemu pocu tempu anu purtatu rendering, chì hà revelatu u disignu di u prossimu watch sport. Avà vi purtemu e so specificazioni.

Galaxy Watch Sfortunatamente, l'Active ùn ci sorprenderà cù qualcosa di speciale da un puntu di vista tecnicu. L'orologio averà un display tondo di 1,3″ cù una risoluzione di 360 × 360 pixel. Comparatu à u Gear Sport, a visualizazione aumenterà da 0,1 inch. Dentru, pudemu truvà un novu chip Exynos 9110, un sensor di freccia cardiaca o NFC. A cuntrariu di u Gear Sport, veneranu Galaxy Watch Attivu cù parlante è supportu LTE. Si parla ancu di un mudellu dual eSim.

A dimensione di a bateria pò esse deludente, duverebbe avè solu una capacità di 230mAh, chì hè un pienu 70mAh menu di u Gear Sport. Tuttavia, u leaker crede chì Galaxy Watch L'Active pò vene in duie dimensioni cum'è l'attuale Galaxy Watch. In più di una bateria più grande, Samsung puderia ancu aduprà un display più grande.

Prestazione Galaxy Watch Sicondu l'ultimi infurmazioni, duvemu aspittà per Active inseme cù Galaxy S10 u 20 di ferraghju. In ogni casu, Samsung ùn hà micca assai per parlà di u watch, forse solu a lista di i prezzi è a dispunibilità.

Samsung Galaxy Sport biancu

U più lettu d'oghje

.