Chiudi annunziu

Cambia à l'ultima versione Androidu hè sempre un grande prublema per a maiò parte di i dispositi, è Pixel di Google ùn hè micca eccezzioni in questu sensu. Un novu rapportu da a rivista ComputerWorld hè statu liberatu sta settimana, fighjendu un ochju più attentu à cumu i pruduttori riescenu à lancià l'aghjurnamenti. Androidà Pie. I risultati sò ambigu in parechji maneri.

Da l'inchiesta di u portale sopra citatu, se avete veramente cura di l'aghjurnamenti di u sistema operatore, allora u Google Pixel deve esse a scelta chjara per voi. In quantu à a rapidità di transizione à l'ultima versione di u sistema operatore, sta marca puntua in u ranking cun una visione cumpleta, chì hè abbastanza logica cunziddi chì Google pruduce u sistema operatore stessu è i telefoni smartphones Pixel.

A marca OnePlus hà pigliatu u sicondu postu, cum'è l'annu passatu. ComputerWorld hà datu un gradu di 74% di C, cumparatu cù u cambiamentu à Android Ma Oreo hà migliuratu significativamente OnePlus sta volta, puntuendu solu 65% è riceve una valutazione D U OnePlus 6 hà pigliatu 47 ghjorni per aghjurnà Android Pie, per i dispositi di e generazioni più vechje, sta volta era 142 ghjorni.

Samsung hè a prima vista in accettazione Android Pie hè stata piuttostu male - u so puntu era 37% è hà ricevutu una valutazione F da ComputerWorld Ma per avè una stampa cumpleta, avete bisognu di piglià in contu i risultati di Samsung da l'annu passatu, quandu hà brusgiatu completamente cù 0%. Quandu Android Pie, ma hà pigliatu a cumpagnia "solu" 77 ghjorni per uttene a nova versione di u sistema operatore in i mudelli Galaxy S9, chì hè una mellura lodabile in ogni casu.

android 9 pie 2

U più lettu d'oghje

.