Chiudi annunziu

Pruvate d'imaginà una TV intelligente Samsung chì ùn averia micca bisognu di cables micca solu per a cunnessione di a rete, ma ancu per a so alimentazione è u funziunamentu. Sembra qualcosa di a fantascienza? L'ultima patente rende chjaru chì Samsung ùn cunsiderà micca l'idea di una TV cumpletamente wireless per esse fattibile.

Apparentemente, Samsung hè travagliatu nantu à una TV chì ùn hà micca bisognu di cavi per funziunà. U principiu di cumu u futuru sistema puderia travaglià hè descrittu in a documentazione di patenti. Un pannellu elettromagneticu serà piazzatu trà a TV è u muru. Ùn solu ùn tirarà energia da a basa, ma ancu serve cum'è una soundbar, creendu un campu magneticu in a stanza induve a TV serà situata.

Samsung-Wireless-TV
Surghjente

In una certa manera, questu ùn hè micca un principiu assai unicu - i caricatori wireless utilizanu ancu campi elettromagnetici per funziunà, induve sò usati per trasfirià l'energia trà u pad di carica è u dispusitivu in carica. In u disegnu pudemu vede chì u pannellu vicinu à a TV serà custituitu da una zona magnetica, e bobine necessarie è parlanti.

Pò esse presumitu chì in u futuru ci sarà un altru sviluppu significativu di stu sistema, quandu una sola basa putente puderia furnisce l'energia necessaria per parechji apparecchi situati in a stanza - puderia esse TV o ancu set-top boxes. Ci hè ancu cuncetti di basi simili chì puderanu inizià a carica di un smartphone completamente wireless è senza cuntattu in u mumentu chì l'utilizatore entra in a stanza - ma hè veramente musica da un futuru assai distante.

Samsung Wireless TV LetsGoDigital fb
Surghjente

U più lettu d'oghje

.