Chiudi annunziu

Samsung è Spotify anu travagliatu inseme per un bellu pezzu. Ma avà i dui giganti anu annunziatu a più espansione di a so cullaburazione. Prestu, Samsung hà da cumincià à distribuisce novi mudelli di i so smartphones cù l'applicazione Spotify preinstallata. Sicondu Samsung, implicarà literalmente milioni di dispusitivi, u partenariatu includerà ancu l'offerta di adesione Premium gratuitu è ​​altri benefici interessanti.

Dopu à u fallimentu di u serviziu di musica Milk, Samsung hà annunziatu l'annu passatu chì era in squadra cù Spotify, chì i so servizii seranu dispunibili à Samsung per scopi più tardi. Una parte di l'accordu hè l'integrazione attenta di Spotify micca solu in i telefoni smartphones, ma ancu in i televisori Samsung, è in u futuru, possibbilmente ancu in u parlante Bixby Home.

A nutizia chì Samsung hà da cumincià à distribuisce i so smartphones cù u serviziu di streaming Spotify preinstallatu hè una notizia di assai impurtanza. A serie serà u primu à vene in questa direzzione Galaxy S10, l'ultimu Galaxy Fold è parechji mudelli di a serie Galaxy A. L'utilizatori di solitu ùn accettanu micca l'applicazioni preinstallate cù troppu entusiasmu, ma Spotify serà una eccezzioni comprensibile.

L'imprese Samsung è Spotify anu ancu ghjuntu cù una offerta di sei mesi di adesione Premium gratuitu per i novi pruprietarii di dispusitivi specifichi. Quessi sò mudelli in u mumentu Galaxy S10 è l'offerta pò esse riscattata in l'app. Una integrazione megliu cù Spotify vede Bixby, ma ancu tablette, smart watches è altri prudutti.

Samsung Spotify FB

U più lettu d'oghje

.