Chiudi annunziu

Finu à pocu tempu pocu tempu, l'idea di e rete 5G sonava cum'è a musica di u futuru distante, ma avà l'arrivu di sta tecnulugia hè quasi à a porta, è l'operatori è i pruduttori individuali si preparanu per questu. Samsung hà recentemente cuminciatu a produzzione in massa di modem 5G è chipsets, in cerca di aumentà a so influenza in l'ecosistema mobile.

Samsung ùn hè micca solu u più grande fabricatore di telefuninu di u mondu, ma ancu un fornitore maiò di cumpunenti à i so cuncurrenti, cumpresi Apple. L'arrivu di i dispositi cumpatibili cù e rete 5G hè una opportunità significativa per Samsung, è l'analisti predicenu una enorme dumanda per i cumpunenti pertinenti.

Trè prudutti 5G sò attualmente diretti à a produzzione - u modem Samsung Exynos 5100 permetterà à i smartphones di cunnette à quasi ogni standard mobile, mentre chì u mudellu Exynos RF 5500 presenta supportu per e reti legacy è novi in ​​un unicu chip, dendu à i venditori più flessibilità in u smartphone. cuncepimentu. U terzu pruduttu hè chjamatu Exynos SM 5500 è hè adupratu per migliurà a vita di a bateria di i telefoni smartphones 5G, chì duverà trattà cun cuntenutu più riccu è velocità di trasmissione più altu.

Ricertamenti, ci era una nutizia in i media chì ancu a cumpagnia Apple face sforzi per pruduce iPhones 5G. Tuttavia, ci sò stati prublemi cù Intel, chì duverebbe furnisce i modem pertinenti à Apple. Allora hè prubabile chì Intel serà rimpiazzatu da Samsung in questu sensu.

Exynos fb
Fonte: TechRadar

U più lettu d'oghje

.