Chiudi annunziu

Samsung hà cuminciatu à distribuisce a so ultima aghjurnazione di sicurità per selezziunà i dispositi cumpatibili stu mese. Per esempiu, i pruprietarii di smartphones anu digià ricevutu l'aghjurnamentu Galaxy Nota 8, Galaxy A70, Galaxy S7 è più. Avà i pruprietarii di i mudelli riceveranu ancu l'aghjurnamentu di sicurità Galaxy S9 à Galaxy S9+. À u mumentu, l'aghjurnamentu hè cunfirmatu da l'utilizatori in Germania, a so espansione à altri paesi hè una questione di tempu.

L'ultima aghjurnazione porta una correzione per un totale di sette bug critichi chì facenu vulnerabile u sistema operatore Android per i dispositi dati. Inoltre, l'utilizatori riceveranu ancu decine di correzioni di gravità minore o moderata è risicu. L'aghjurnamentu porta ancu una correzione per l'articuli 21 SVE (Samsung Vulnerabilities and Exposures) cù altre correzioni. Migliuramenti minori in u campu di a connettività Bluetooth è alcuni effetti di càmera sò ancu vinuti dopu.

Actualizazione di u firmware per u mudellu Galaxy U S9 porta l'etichetta G960FXXU4CSE3, a versione Samsung Galaxy U S9 + hà una etichetta G965FXXU4CSE3. A distribuzione si faci sopra à l'aria, u firmware hè ancu dispunibule via i ligami sopra. A dimensione di l'aghjurnamentu ùn supera i 380MB.

Samsung hà cunfirmatu i dettagli riguardanti l'aghjurnamentu di sicurezza di maghju circa una settimana fà. Piuttostu cà e funzioni novi, l'aghjurnamenti di sicurezza si concentranu nantu à a correzione di bug di sicurezza di gravità diversa, sia in u sistema operatore stessu sia in u software di Samsung. Per esempiu, l'aghjurnamentu attuale risolve i prublemi cù u cuntenutu di u clipboard chì hè copiatu à a pantalla di serratura è uni pochi altri bug.

blu ghiaccio-galaxy-s9-plus

U più lettu d'oghje

.