Chiudi annunziu

À a fine di questu annu, l'arrestu graduale di multiplex chì trasmettenu u segnu TV in u standard DVB-T attuale hà da principià è a transizione successiva à a trasmissione in u novu standard: Digital Video Broadcasting - Terrestrial 2, abbreviatu DVB-T2. Sicondu una recente indagine di Nielsen Atmosphere per u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu, più di 83% di i telespettatori cechi capiscenu u cambiamentu, è più di 40% di elli sò digià capaci di riceve un signalu in u standard DVB-T2. À mezu à elli sò ancu i pruprietarii di i televisori Samsung.

DVB-T2 - una maghjina megliu chì occupa menu spaziu in l'aria

In u novu standard di trasmissione digitale, tutte e stazioni TV ceche, Prima, Nova è Barrandov sò dispunibili per a maiò parte di i telespettatori in a Repubblica Ceca. Di questi chjamati, solu i prugrammi di a Televisione Ceca publica sò dispunibuli in qualità HD. Ancu s'ellu ci vole prubabilmente un altru annu prima chì tutti trasmettenu in full HD, u cambiamentu paragunatu à a qualità attuale di l'imaghjini televisivi hè digià visibile à u primu sguardu.

Tuttavia, i pruprietarii di i TV Samsung QLED puderanu gode di una stampa ancu megliu cà a risoluzione HD prumessa oghje. Novu per 2019, hè dotatu di un processore Quantum cù intelligenza artificiale, chì in tempu reale ottimisimu è migliurà a qualità di a registrazione di riproduzione finu à a risoluzione 8K (7680 × 4320).

Naturalmente, DVB-T2 include ancu a trasmissione di l'interfaccia hibrida HbbTV, chì hè oculata sottu u buttone rossu. In a Repubblica Ceca, hè attualmente aduprata attivamente da i già citati CT, TV Prima è Nova.

Tutti i televisori di a serie TV Samsung da 2015 rispondenu à u standard DVB-T2

Per chì i telespettatori sò sicuri chì a so televisione hè capace di riceve un signalu in u novu standard DVB-T2 (o, à u cuntrariu, per assicurà chì veramente ùn hè micca capaci di riceve prima di a compra rapida di una nova TV). ), České Radiokomunikace testa è poi certifica tutti i dispositi cumpatibili cù a marca DVB-T2 DVB-T2 verificatu. Certificazione DVB-T2 verificatuscuntrà ancu tutti i 322 mudelli Samsung chì sò apparsu in u mercatu cecu da 2015.

Evolution Kit aiuterà i pruprietarii di vechji TV Samsung

I telespettatori cù TV più vechji anu duie o trè opzioni: Prima, ponu cumprà una di e TV più recenti è certificate, o cunnette un set-top box à a so TV originale. Solu Samsung offre à i so clienti a terza opzione. Puderanu riceve u signale DVB-T2 nantu à a so vechja TV cù u Kit Evolution. Ancu s'ellu hè una suluzione simili à cumprà un set-top box, u Kit Evolution hà dui grandi vantaghji. Offrerà à i telespettatori a trasmissione HbbTV sempre più famosa. U sicondu vantaghju indiscutibile hè l'aghjurnamentu di tuttu u sistema operatore à u nivellu di a notizia 2019.

U cliente hà cusì accede à l'applicazioni populari HBO GO, Netflix, Stream o parechje televisioni internet. Inoltre, tutta a TV serà cuntrullata da u novu controller Smart, chì hè inclusu in a consegna.

Samsung permette à i so clienti di aghjurnà ancu una TV di 7 anni à una Smart TV è l'elevà à un livellu mudernu di divertimentu. Più infurmazione nantu à u novu Kit Evolution hè dispunibule quì: https://www.samsung.com/cz/tv-accessories/evolution-kit-sek-4500/

Samsung Q9F QLED TV FB

U più lettu d'oghje

.