Chiudi annunziu

Dapoi l'introduzione ufficiale di Samsung Galaxy A Nota 10 hè sempre uni pochi di settimane di distanza, ma grazia à diverse filtrazioni è analisi, pudemu avè una idea abbastanza chjara di ciò chì u dispusitivu (o i dui dispositi) sarà è ciò chì funzioni prubabilmente offre. Inoltre, i renditi ufficiali sò ancu avà apparsu in Internet Galaxy Nota 10 diretta da Samsung cù altre materiali.

I renders cunfirmanu una camera tripla, biselli assai sottili è un picculu cutout circular per a camera in u centru di a cima di a visualizazione. I bordi di u dispusitivu sò inturniati, nantu à i rende pudemu ancu vede u dispusitivu in neru è in una variante cù gradienti viole in blu, viole è grisgiu. A parte posteriore di u dispusitivu in i ritratti ùn mostra micca a presenza di un sensoru di impronte digitali, chì suggerisce a pussibilità chì u sensoru puderia esse situatu sottu a visualizazione di u dispusitivu.

Se fighjate più attentamente à u dispusitivu, affissatu in culori, pudete nutà differenze minori, cum'è un cut-out circular frontale ligeramente più chjucu di a camera o forse a presenza di una unità ToF. E dimensioni più chjuche di u "shot" in a parti suprana di a visualizazione indicanu chì u sicondu mudellu serà un pocu più grande, ma puderia ancu esse solu un errore chì hè accadutu durante a creazione di u render. Di sicuru, pudemu ancu nutà u S Pen in i ritratti publicati, sia in neru classicu sia in blu distintivo.

Screenshots di Samsung rende Galaxy Nota 10 (è probabilmente Galaxy Nota 10+) publicatu in un postu nantu à u so contu Twitter Ishan Agarwal.

ufficiale-Galaxy-Note10-renders-2-fb

U più lettu d'oghje

.