Chiudi annunziu

A principiu di sittembri, hà prisentatu a cumpagnia Apple un paru di novi iPhones cù camere novi. Comu succede, questu hè diventatu parte di a linea di produttu iPhone 11 hè u scopu di una quantità di scherzi in Internet. Mentre chì certi scherzivanu e camere di i novi iPhones per via di u disignu, chì pò evoca l'apparizione di una stufa d'induzione in qualcunu, Samsung hà rispostu rapidamente cù un annunziu chì si burla di e funzioni di ripresa di l'innuvazioni di questu annu da Apple.

iPhone 11 Pro se da u Samsung recentemente liberatu Galaxy A Nota 10 differisce, frà altre cose, in u modu di filma video. Mentre Galaxy U Note 10 vanta una funzione di bokeh in diretta quandu si filma video, iPhone manca sta migliione - è hè precisamente sta differenza chì hè indirizzata in un novu cummerciale da Samsung, chì ci ricorda chì e camere di u so smartphone. Galaxy A Nota 10 si concentra nantu à ciò chì importa.

In u video, pudemu vede una coppia chì filma una pruposta emotiva. Mentre l'omu stringe l'ultime in e so mani iPhone, una donna usa un Samsung per filmà Galaxy Nota 10. Pruprietari Samsung Galaxy A Nota 10 riesce à fucalizza nantu à a coppia cintrali grazia à a funzione live bokeh durante a filmazione, ma Appleman hè sfurtunatu in l'annunziu - u so smartphone ùn manca sta funzione. À a fine, rinuncia à pruvà à sparà un video è vede tutta a scena nantu à u screnu Galaxy Nota 10.

In più di l'effettu bokeh live customizable, porta a camera di Samsung Galaxy Nota 10 è 10 Plus, per esempiu, anu ancu una stabilizazione avanzata di l'imaghjini, a pussibilità di editazione immediata di foto o un cuntrollu avanzatu di registrazione audio.

Galaxy-NOTE-10-ad-fb

U più lettu d'oghje

.