Chiudi annunziu

Ùn hè micca inusual per Samsung per mandà campioni di prudutti prossime à u so centru di teste ogni mese. Aduprà u trasportu aereu per questu, è grazia à i servitori cum'è zauba.com sapemu chì dispositi hè attualmente pruvatu. In ogni casu, cù i novi dispositi, u saccu hè statu strappatu è Samsung hà mandatu più di 10 tablette è smartphones diffirenti in Bengaluru. Quessi sò i dispusitivi chì includenu ancu parechji derivati Galaxy S5, cumpresu u mudellu premium Galaxy S5 Prime cù display 2K. Stu mudellu hà ricevutu a designazione SM-G906 da Samsung è prubabilmente serà dispunibule in i mesi à vene.

Samsung duveria prubabilmente esse preparatu un altru dispositivu da a serie Galaxy Ace, chì porta a designazione di mudellu SM-G313F. Ùn hè micca cunnisciutu cumu questu smartphone serà diffirenti da u mudellu standard Galaxy Ace Style, ma cù una alta probabilità serà un altru mudellu o una alternativa per altri mercati. A lista di novi dispositi include ancu u Samsung ATIV S Neo, chì serà dispunibule cum'è SGH-I187 in AT&T è SPH-I800 in Sprint. I dati nantu à u situ web di a cumpagnia anu revelatu ancu dettagli di altre novità chì duveranu esse in vendita più tardi questu annu.

U primu hè una versione più chjuca Galaxy S5, altrimenti canusciutu comu Samsung Galaxy S5 Neo o Samsung Galaxy S5 mini. Stu telefunu hà a designazione SM-G800F è offre un display più chjucu di 4.5 inch è un hardware più debule cà a versione classica. Galaxy S5. Tuttavia, a visualizazione ùn hè più cusì chjuca chì pudemu parlà di un dispositivu "mini", cusì una etichetta hè più adatta. Galaxy S5 Neo. Infine, una versione ancu più impermeabile appariscerà nantu à u mercatu accantu à ellu Galaxy S5, Galaxy S5 Active. À un tempu si speculava chì Samsung hà annullatu stu prughjettu per via di a resistenza à l'acqua IP67 di u telefuninu classicu, ma pare "impermeable". Galaxy Dopu tuttu, u S5 Active serà in vendita. Hà a designazione SM-G870A. A tavula di novi dispositi finisci cù u Samsung SM-Z9005. Hè un dispusitivu cumplettamente novu, ma avemu digià statu capaci di scuntrà lu grazia à fughe. Hè chjamatu Samsung ZEQ 9000 è hè u primu smartphone à utilizà u sistema operatore Tizen OS.

* Fonte: www.gsminsider.com

U più lettu d'oghje

.