Chiudi annunziu

Samsung hè unu di i più grandi pruduttori di sensori di foto di smartphone. Sicondu l'ultimu rapportu di Strategy Analytics, u giant tecnulugicu sudcoreanu hà classificatu secondu in questu mercatu in a prima mità di questu annu. Sony hè u numeru unu, è i primi trè sò cumpletati da a cumpagnia chinesa OmniVision.

Durante a prima mità di questu annu, a parte di Samsung in questu campu era 32%, 44% di Sony è 9% di OmniVision. Grazie à a crescente dumanda di smartphones cù parechje camere, u mercatu di i sensori di foto mobili hè cresciutu di 15% annu à 6,3 miliardi di dollari (circa 145 miliardi di corone).

Samsung hà iniziatu à liberà sensori ultra-alta risoluzione à u mondu uni pochi anni fà. Dopu avè lanciatu sensori cù una risoluzione di 48 è 64 MPx in u mercatu l'annu passatu, hà lanciatu un sensoru cù una risoluzione di 108 MPx (ISOCELL Bright HMX) in u stessu annu - u primu in u mondu. Hè da nutà chì hà sviluppatu u sensoru pioniere in cuuperazione cù u giant smartphone cinese Xiaomi (u primu à aduprà era u Xiaomi Mi Note 10).

Quist'annu, Samsung hà introduttu un altru sensoru ISOCELL HM108 1MPx è ancu un sensor ISOCELL GN1 50MPx cù autofocus dual-pixel, è pensa à liberà sensori 150, 250 è ancu 600MPx in u mondu, micca solu per i telefoni intelligenti, ma ancu per l'industria di e vitture.

U più lettu d'oghje

.