Chiudi annunziu

Cum'è parechje cumpagnie anu pigliatu simpatia à l'annunzii di Natale, l'annunzii di Halloween sò ancu assai populari. Quist'annu, Samsung hà ancu esce cù un spot publicitariu di stu tipu. L'annunziu citatu hà per scopu di prumove a piattaforma SmartThings. In i nostri rigioni, u Halloween ùn hè micca celebratu, ma in i Stati Uniti hè assai populari, è e so celebrazioni sò cunnessi, frà altri cose, cù l'illuminazione è altre decorazioni di appartamenti, case, giardini, viaghji è altri spazii.

L'annunziu di Samsung usa decorazioni è effetti di Halloween per dimustrà bè à i cunsumatori ciò chì pò esse fattu in una casa intelligente in cooperazione cù a piattaforma SmartThings. U video musicale principia innocentamente in prima, cù scatti di a preparazione per i decorazioni di Halloween in u ghjornu. Pudemu guardà micca solu l'installazione di l'illuminazione è i decorazioni, ma ancu cumu si passanu i paràmetri di tutti l'effetti necessarii è u timing di i switches. Mumenti dopu, i primi invitati cumincianu à ghjunghje à u locu per gode di e decorazioni è luci. I scatti spaventosi sò alternati cù quelli divertenti, è l'audienza ùn hè micca lasciata in stupore. L'effettu finali seguita, chì hè veramente impressiunanti, è à a fine di u clip vedemu solu un colpu di u logu di a piattaforma SmartThings.

L'applicazione SmartThings permette à l'utilizatori di gestisce elementi di casa intelligenti più facilmente è efficace. Cù l'aiutu di SmartThings, hè pussibule micca solu di cuntrullà a casa intelligente remotamente, ma ancu di stabilisce diverse automatisazioni è compiti. SmartThings funziona ancu bè in cullaburazione cù assistenti di voce.

U più lettu d'oghje

.