Chiudi annunziu

Comu sapete da a nostra notizia precedente, TSMC hè u più grande fabricatore di chip di cuntrattu in u mondu. Comu sapete ancu parechji giganti tecnulugichi cum'è Apple, Qualcomm o MediaTek ùn anu micca a so propria capacità di pruduzzione di chip, perch'elli turnanu à TSMC o Samsung per i so chip designs. Per esempiu, u chip Qualcomm Snapdragon 865 di l'annu passatu hè statu pruduttu da TSMC cù un prucessu 7nm, è Snapdragon 888 di questu annu hè pruduttu da a divisione Samsung Foundry di Samsung utilizendu un prucessu 5nm. Avà, Counterpoint Research hà publicatu a so prediczione per u mercatu di i semiconduttori per questu annu. Sicondu ella, e vendite aumenteranu da 12% à 92 miliardi di dollari (circa 1,98 trilioni CZK).

Counterpoint Research aspetta ancu chì TSMC è Samsung Foundry crescenu 13-16% è rispettivamente questu annu. 20%, è chì u primu prucessu 5nm citatu serà u più grande cliente Apple, chì aduprà 53% di a so capacità. In particulare, i chips A14, A15 Bionic è M1 seranu pruduciuti nantu à queste linee. Sicondu a stima di a cumpagnia, u sicondu cliente più grande di u giant semiconductor taiwanese serà Qualcomm, chì deve aduprà 5 per centu di a so pruduzzione 24nm. A produzzione di 5nm hè prevista per cuntà u 5% di i wafers di siliciu di 12-inch questu annu, quattru punti percentuali da l'annu passatu.

In quantu à u prucessu 7nm, u più grande cliente di TSMC questu annu deve esse u giant di processore AMD, chì si dice chì aduprà 27 per centu di a so capacità. U sicondu in l'ordine deve esse u giant in u campu di e carte grafiche Nvidia cù 21 per centu. Counterpoint Research stima chì a produzzione di 7nm cuntarà l'11% di i wafers 12-inch quist'annu.

Sia TSMC sia Samsung pruducianu una varietà di chips diffirenti, cumprese quelli fatti cù litografia EUV (Extreme Ultraviolet). Utiliza raghji ultravioletti di luce per incisione mudelli estremamente sottili in wafers per aiutà l'ingegneri à creà circuiti. Stu metudu hà aiutatu à e fonderie a transizione à l'attuale 5nm è ancu à u prucessu di 3nm previstu per l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.