Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di settembre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè u smartphone di gamma media di l'annu passatu Galaxy M51.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U M51 porta a versione di firmware M515FXXS3CUI1 è hè attualmente distribuitu in diversi paesi europei. Apparentemente include correzioni "obligatorie" per i bug generali è a stabilità di u dispositivu mejorata.

L'ultimu patch di sicurezza include correzioni per decine di sfruttamenti, cumprese trè critichi chì v Androidu hè statu trovu da Google, è suluzioni per un tutale di 23 vulnerabilities chì Samsung hà scupertu in u so prugrammu. Unu hà permessu un cuntrollu impropriu di l'accessu à l'API Bluetooth, dendu à l'applicazioni senza fiducia a capacità di ottene infurmazioni nantu à questu informace.

Galaxy U M51 hè stata lanciata in settembre scorsu cù Androidem 10 è sopra basatu annantu à a superstruttura One UI 2.5. In marzu di questu annu, hà ricevutu un aghjurnamentu à u Android 11/One UI 3.1.

U patch di sicurezza di settembre, liberatu à a fine d'aostu, hà digià ricivutu una larga gamma di dispusitivi Samsung, cumpresi i smartphones. Galaxy S20 FE, Galaxy A52, Galaxy A52s 5G, Galaxy A72, Galaxy A10s, Galaxy S10 Lite, un "puzzle" Galaxy Da Flip, Galaxy Da u Flip 5G, Galaxy Da Flip 3, Galaxy Da Fold 2, Galaxy Da Fold 3 è serie Galaxy S21, Galaxy S20, Galaxy S10 à Galaxy Nota 20.

U più lettu d'oghje

.