Chiudi annunziu

Google hà creatu un novu fonti emoji chjamatu Noto Emoji, chì presenta un disignu biancu è biancu chì prova di catturà a simplicità di u furmatu. I blobs una volta populari tornanu ancu in scena cun un novu font.

L'emojis d'oghje sò diffirenti di quelli di u passatu. A tendenza d'oghje hè u dettagliu è a lotta per u più grande realismu pussibule, quandu l'emoji ùn rapprisentanu più cuncetti più larghi. Google prova di contru à sta tendenza cù a so nova font variabile open-source Noto Emoji. U scopu di fà l'emoticons "più flessibili per rapprisintà l'idea di qualcosa invece di ciò chì hè specificamente davanti à voi". p.e. oghje, l'emoji di ballu rapprisenta solu una forma di ballu à a spesa di altri tipi.

Mentre chì parechji di i novi emoticons, sicondu Google, sò stati creati da una cunversione simplice 1: 1 o mudificazione minore di quelli esistenti, hà avutu più travagliu per fà cù l'altri, per esempiu cù bandiere, per quale un semplice redrawing in biancu è neru. ùn hè micca abbastanza. In quantu à e persone, sò rapprisentati da Google blobs in Noto Emoji. Perchè hè un font variabile, l'emojis ponu appare "light" o "bold". Ci sò ancu modi di luce è scuru è a capacità di cambià u culore di u testu o caratteru. In totale, u novu font include 3663 emoticons è pudete scaricà quì.

U più lettu d'oghje

.