Chiudi annunziu

Parechji utilizatori sò stati impressiunati da l'ultimu flagship di Qualcomm introduttu l'ultimu vaghjimu in a forma di u Snapdragon 8 Gen 2. Pò dimustrà velocità assai impressiunanti mentre maximizeghja a vita di a bateria per mantene u vostru smartphone vivu finu à u ghjornu dopu. Ma micca tutti i brama di stu livellu di prestazione, è hè quì chì a serie Snapdragon 7 entra. U novu Snapdragon 7+ Gen 2 di Qualcomm puderia elevà chjaramente u mercatu di u telefuninu mid-range.

Ancu se a serie di chipset numero 7 hà vistu solu una liberazione da u 2021, à dì u Snapdragon 7 Gen 1 a primavera scorsa, a cumpagnia hà decisu di lancià una versione Plus. Qualcomm dice chì i patatine fritte cù un plus in u so nome ùn rapprisentanu più un migliuramentu di u rendiment nantu à a versione precedente, ma piuttostu ciò chì hè in cima di a so linea particulare. Sia sta delineazione finisci per trasfurmà i nomi di mudelli Snapdragon in un mischju di numeri diffirenti, resta da vede.

In ogni casu, e specificazioni di a seconda generazione Snapdragon 7+ sonu cum'è un grande passu avanti da u mudellu di l'annu passatu, almenu in carta. Un core Cortex-X2 Prime à 2,91 GHz, trè potenti core Cortex-A710 à 2,49 GHz è quattru L'efficienza di u core Cortex-A510 à 1,8 GHz duverebbe significà più di un rendimentu abbastanza per u dispusitivu di a classe chì hè destinatu. Dopu tuttu, questa hè una architettura quasi identica à u Snapdragon 8+ Gen 1 di l'annu passatu, chì face sempre una impressione in telefoni cum'è Samsung. Galaxy Da Fold4. Sembra chì a nova serie puderia ottene un rendimentu di 50% megliu cà u so predecessore.

U chip funziona cù una GPU Adreno, chì Qualcomm dichjara hè duie volte più veloce, capace di ombrezza automatica à velocità variabile, rendering volumetricu è, sicuru, riproduzione HDR. Cum'è u Snapdragon 8+ di prima generazione, stu novu chip 4nm hè fabricatu da TSMC. Un sguardu à e specificazioni tecniche permette più paraguni. L'ultimu Snapdragon 7+ supporta avà trè camere cù ISP 18-bit, una migliione annantu à l'ISP 14-bit di u predecessore, è hè capace di registrà à 4K 60. Hè ancu capace di alimentà display QHD + cù una freccia di rinfrescante di 120Hz, un passu enormu. da a prima generazione di chip Snapdragon 7.

Tuttavia, nunda di questu significa chì a seconda generazione Snapdragon 7+ hè un clone perfettu di l'8+ di l'annu passatu. Qualcomm hà mantinutu u so modem X62 5G, chì sustene mmWave è Sub-6, ma maxes out à 4,4 Gbps. È micca tutte e similarità trà i dui chips sò per u megliu. Malgradu u fattu chì a seconda generazione Snapdragon 8 hà avà supportu AV1, a serie 7 di questu annu ùn manca di novu.

Ùn hè ancu chjaru se u Snapdragon 7+ di a seconda generazione farà in i Stati Uniti. Recentemente lanciatu dispusitivi mid-range in i Stati Uniti cum'è Moto Edge o Galaxy L'A54 aderisce à chips da MediaTek o Samsung, è l'aspittatu Nothing Phone 2 serà più prubabilmente alimentatu da u Snapdragon 8+ Gen 1. Si pò solu sperà chì l'aumentu di rendiment perceptible di u novu Snapdragon 7+ XNUMXnd gen impressionarà è cunvince i pruduttori à integrà in u so dispositivu è l'avemu scuntrà in i telefoni intelligenti dispunibili in u mondu. Dopu tuttu, pò ancu esse usatu in Galaxy S23 FE.

U più lettu d'oghje

.