Chiudi annunziu

Logo SamsungPraga, u 26 di nuvembre di u 2014 - Samsung Electronics, Co., Ltd., presenta un mouse di computer di seconda generazione chjamatu EYECAN +. Permetterà à e persone cun disabilità di creà è edità documenti è di vede e pagine web cù un muvimentu simplice di l'ochji. EYECAN + hè u primu dispusitivu di u so tipu chì da l'utilizatori ùn richiede micca strumenti supplementari cumpresi i vetri. Hè una unità separata in a forma di un modulu portable chì si trova sottu u monitoru è travaglia nantu à a basa calibrazione wireless cù l'ochju di l'utilizatori.

EYECAN+ ùn serà micca sottumessu à a produzzione cummerciale. Samsung pruducerà una quantità limitata chì donarà à carità. Tuttavia, tramindui a tecnulugia EYECAN + è u disignu saranu prestu liberamente dispunibuli per l'imprese è l'associazioni chì pianificanu di cummercializà i topi di computer cuntrullati da l'ochju. "EYECAN + hè u risultatu di un prughjettu vuluntariu iniziatu da i nostri ingegneri. Riflette a so empatia è u so sforzu per aiutà e persone cù disabilità ", hà dettu SiJeong Cho, Vice President of Community Relations in Samsung Electronics.

Per cuntrullà u cursore di u mouse EYECAN+, l'utilizatore deve esse trà 60 è 70 cm da u monitor. Ùn deve micca esse in una pusizione specifica perchè pò esse operatu seduta o sdraiata. A calibrazione hè necessaria solu per u primu usu di ogni utilizatore. EYECAN+ ricorda automaticamente u so cumpurtamentu è i muvimenti di l'ochji. Permette di stabilisce a sensibilità di u sensoru per a calibrazione è per l'usu sussegwente. Dopu a calibrazione, l'interfaccia d'utilizatore EYECAN + appare cum'è un menu pop-up in unu di i dui modi diffirenti: menu rettangolare o menu circolare flottante. Tutti dui ponu esse cunfigurati per stà in u primu pianu di u screnu.

EYECAN +

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

U menu include 18 cumandamenti diffirenti, chì hè sceltu solu da u muvimentu di l'ochju è parpade. L'esecuzione di un cumandamentu hè fatta fighjendu direttamente l'icona pertinente cun un battitu solu - questi include "copia", "incollà" è "selezziunà tuttu", è ancu "trascina", "scroll" è "zoom". EYECAN + permette di creà cumandamenti supplementari persunalizati currispundenu à i tasti di scurciatu esistenti, cum'è "close program" (Alt + F4) è "print" (Ctrl + P).

Paragunatu à u so predecessore, u mouse oculare EYECAN chì Samsung hà introduttu in marzu 2012, EYECAN + hà avà miglioramenti significativi in ​​a sensibilità di calibrazione è l'esperienza generale di l'utilizatori (UX). Grazie in parte à un studiente graduatu in informatica in l'Università Yonsei in Seoul chjamatu Hyung-Jin Shin. Ancu s'ellu hè natu paralizatu, hà travagliatu cù Samsung in 2011-2012 per sviluppà EYECAN è hà pigliatu un rolu chjave in u sviluppu di EYECAN + UX cuntrullendu u mouse cù i so ochji. Duranti 17 mesi di travagliu intensivu cù l'ingegneri Samsung, anu ottinutu inseme chì l'estensione offre una gamma sana di funzioni pratiche supplementari è cumandamenti chì sò facilmente accessibili è gestibili per e persone cù disabilità.

EYECAN +

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.