Chiudi annunziu

À l'avvenimentu di ieri, Samsung hà prisentatu trè cose chì anu pigliatu a nostra attenzione. telefonu Galaxy S5, Gear 2 è Gear Fit. In ogni casu, tutti i trè prudutti anu una cosa in cumunu - tutti fucalizza nantu à u seguimentu di l'attività fisica. Tutti i trè includenu un monitor di freccia cardiaca, è l'accessori di a serie Gear includenu ancu un pedometru è un metru di durata di u sonnu. Esattamente queste trè funzioni deve esse qualcosa chì deve esse truvata in un smart watch Apple iWatch, chì hà Apple per presentà à a fine di l'annu.

L'accessori di l'equipaggiu misuranu sta attività è mandanu i dati ottenuti in wireless à l'applicazione S Health, chì si trova nantu à i telefoni Galaxy. Tuttavia, sò solu compatibles cù a versione più nova di l'app chì serà preinstallata in l'aghjurnamentu Android 4.4.2 KitKat. Hè per quessa chì a bracciale Gear Fit serà cumpatibile cù 20 smartphones da Samsung. Di sicuru, a gentile interfaccia Bluetooth 4.0 LE hè aduprata per mandà dati, cum'è solitu cù tali accessori.

In ogni casu, l'applicazione S Health stessu travaglia nantu à u principiu chì monitora a vostra attività fisica è stabilisce e cundizioni più ideali per voi da i dati ottenuti. Significa chì a Gear puderia avvistà chì avete eserciziu per troppu longu, o viceversa, chì pudete aghjunghje un pocu più di vita à quella corsa. U sensoru di freccia di u cori sopra menzionatu ancu aiutà à misurà è à migliurà l'attività di fitness, chì serà sempre attivu è u Gear hà da pudè emette un missaghju in modu chì pudete piglià un pocu di riposu.

Tuttavia, hè ancu interessante chì l'i watch duverebbe travaglià esattamente nantu à u listessu principiuWatch od Apple. Apparentemente hà avutu Apple per preparà l'applicazione Healthbook, chì duvia riceve dati da u watch iWatch o da altri accessori di fitness, mentre chì questi arregistranu u pulsu di sangue, u muvimentu è ancu speculate nantu à a misurazione di u sonnu di una persona. Tuttavia, u pruduttu ùn hè micca ancu apparsu in u mercatu, è pudemu dunque dichjarà chì hè Samsung chì hà definitu u futuru di smart watches è braccialetti in questi ghjorni.

U più lettu d'oghje

.