Chiudi annunziu

Samsung FlussuÀ a Samsung Developer Conference di ieri in San Francisco, Samsung hà presentatu parechji novi prudutti, cumpresu u novu Samsung Flow, chì permette à l'utilizatori di i dispositi Samsung di sincronizà u cuntenutu in prugressu trà l'altri. A cuntrariu di a tecnulugia Handoff da Apple, A tecnulugia di Samsung Flow travaglia nantu à parechji tippi di dispusitivi è cusì travaglia in smart watches è ancu Smart TV, grazia à quale, per esempiu, un utilizatore pò cuntinuà à vede un video di YouTube nantu à a TV dopu avè principiatu in u so telefunu.

A tecnulugia di Samsung Flow stessu hè custituita da trè funzioni principali. A prima funzione porta u nome Trasferimentu è permette di trasferisce i fugliali trà i dispositi Samsung cù uni pochi di tocchi - sia una foto, una pagina web o una videocall. Funzione Falla permette à l'utilizatori di pause una attività nantu à un dispositivu è poi permette à esse sviluppatu in un altru dispusitivu. Questu travaglia ancu per i filmi è altri cuntenutu multimediali, cusì una volta chì un utilizatore hà vistu un filmu nantu à u so telefunu, ponu cuntinuà à fighjà nantu à u so Samsung Smart TV.

Infine, ci hè a funzione Notificà è cum'è u nome suggerisce, si tratta di mandà notificazioni è alerti trà i dispositi. Per esempiu, u vostru watch vi manderà un avvirtimentu chì a bateria di u vostru telefunu hè bassu o u vostru Samsung TV vi dicerà chì qualchissia vi chjama. Tuttu hè cuntrullatu cù una sola finestra di dialogu chì l'applicazioni individuali ponu spuntà nantu à u screnu. Quì, frà altre cose, voi vi vede chì i dispusitivi Samsung vicinu à voi sò compatible incù a tecnulugia Flow è u so funziunalità individuale. I sviluppatori puderanu integrà facilmente Samsung Flow in e so app, ma Samsung ùn hà ancu dettu chì i dispositi susteneranu u Flow, nè ùn hà revelatu cumu è quandu hà da travaglià in i dispositi individuali.

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //*Fonte: SamM

U più lettu d'oghje

.