Chiudi annunziu

Samsung SE790CPraga, u 5 di ghjennaghju di u 2015 - Cumpagnia À u CES 2015 in Las Vegas, Samsung Electronics hà introduttu una linea completa di monitori curvi è un display per l'usu cummerciale SMART LED Signage.

"À CES 2015, vulemu dimustrà induve avemu ghjuntu in u sviluppu di tecnulugii di visualizazione avanzati è dispusitivi pionieri per l'usu cummerciale", disse Seok-Gi Kim, Senior Vice President di Visual Display Business in Samsung Electronics. "I nostri novi monitori è schermi pensati per i clienti di l'affari aprenu pussibulità infinite per i so utilizatori per ogni occasione è per ogni scenariu ".

A nova linea di monitori curvi trasmette una maghjina perfetta, mentri a so forma hè l'ambienti più naturali per l'ochju, cum'è copia esattamente a so curvatura naturali. Ci sò dui mudelli 21: 9 ultra-largu, marcati SE790C, chì sò dispunibuli in dimensioni 29 è 34-inch, è ancu in 32-inch SE590C.

Samsung SE790C

Questi monitori high-end, inseme cù u mudellu SE510C dispunibule in dimensioni 24 è 27-inch è u monitor TD590C TV-ready in dimensione 27-inch, deve esse classificatu trà i mudelli più venduti. In più di i monitori, Samsung presenta soluzioni di visualizazione muderne ottimizzate per l'usu in diversi ambienti. Seranu presentati in quattru zone: SMART Office, SMART Hotel, SMART Restaurant è SMART LED Signage.

In a zona SMART Office, Samsung revelerà UHD è monitori curvi in ​​un ambiente d'uffiziu elegante. A zona SMART Hotel offre à i visitori una dimostrazione di cunnessione, vale à dì e funzioni estese di i televisori di l'alberghi, chì ponu, per esempiu, cunnette in wireless à una larga gamma di dispositi IT grazia à a funzione di cuntrollu in stanza.

Samsung SE790C

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

A zona SMART Restaurant includerà a seconda generazione di TV SMART Signage destinate à e piccule è medie imprese è dimustrà l'impattu chì a visualizazione digitale pò avè nantu à i clienti. Samsung introdurà ancu u software aghjurnatu per a prima volta, chì i pruprietarii di pannelli digitale esistenti ponu ancu aduprà per aghjurnà e versioni più vechje. I visitori ponu pruvà à creà un menu digitale è altre funzioni novi di a suluzione SMART Signage.

U disignu senza frameless, a qualità superiore di u screnu è a pussibilità di avè u dispusitivu adattatu à i vostri bisogni sò l'attributi principali di i pannelli SMART Signage chì seranu vistu in a zona SMART LED Signage. L'ospiti anu l'uppurtunità di vede un display di signalizazione di prima qualità chì misura 2,7 metri di lunghezza è 1 m di larghezza, chì sarà custituitu da 12 schermi (6 × 2). Questa visualizazione hà ancu u più chjucu pixel pitch in u mercatu à solu 1,4mm.

I monitors AMD FreeSync UE2015 è UE590 UHD UHD seranu ancu presentati per a prima volta à CES 850. A cooperazione cù AMD hè stata annunziata da Samsung in u Novembre di l'annu passatu.

Samsung SE790C

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.