Chiudi annunziu

TIZEN-HDTVPraga, u 5 di ghjennaghju di u 2015 - Cumpagnia Samsung Electronics hà annunziatu à u Consumer Electronics Show CES 2015 in Las Vegas chì tutti i Smart TV pruduciati in 2015 seranu basati nantu à u sistema operatore Tizen. U sistema operatore Tizen, una piattaforma standardizata open-source, hè flexible è permette l'accessu à un cuntenutu più riccu è più dispusitivi. Permette à i sviluppatori di creà facilmente cuntenutu pertinenti è impegnà l'utilizatori in un mondu di pussibulità di divertimentu illimitatu.

"Custruì a nostra piattaforma SMART in Tizen OS hè un passu rivoluzionariu versu un sistema assai più intelligente è integratu ". hà dettu Won Jin Lee, vicepresidentu esecutivu di Visual Display Business di Samsung Electronics. "Ùn solu Tizen pò purtà più divertimentu à i nostri clienti oghje, ma apre ancu un putenziale tremendu per u futuru di l'intrattenimentu in casa ".

Accessu intuitivu simplice è faciule

U Smart Hub hà sappiutu assai megliurenze è hè visualizatu nantu à una sola schermu chì permette à l'utilizatori di navigà facilmente è accede rapidamente. A prima schermu mostra l'icone più usate è l'ultimu cuntenutu sceltu secondu l'utilizatore. Grazie à u cuntrollu di quattru direzzione, l'operazione hè assai precisa è rapida.

Un'altra mellura impurtante di u sistema hè a sincronizazione faciule di a TV cù altri dispositi. Wi-Fi Direct facilita à sparte u cuntenutu da u vostru dispositivu mobile à u vostru TV cun solu un clic. Samsung TV pò cercà automaticamente è cunnette cù i dispositi Samsung vicini grazia à S Bluetooth Low Energy (BLE). Sta cunvergenza simplice hà un putenziale interessante - l'utilizatori ponu gode di l'esperienza in diversi dispositi compatibili. L'utilizatori ponu ancu vede a TV in i so dispositi mobili in ogni locu in a so reta di casa, ancu quandu a so TV hè spenta.

Samsung Smart TV Tizen

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Intrattenimentu integratu è accessu faciule per l'utilizatori

U cunsumu di cuntenutu in 2015 implica assai più dispusitivi è un gran numaru di fonti diffirenti. Samsung ricunnosce stu cambiamentu in l'utilizatori, cù a so nova piattaforma pensata per furnisce opzioni di divertimentu integrate chì sò à tempu efficaci è putenti. Partenariati chjave include:

  • Samsung Sports Live permette à l'utilizatori di fighjulà i ghjochi in diretta è di scopre à u stessu tempu informace nantu à squadre o ghjucatori individuali è e so statistiche nantu à una pantalla. Samsung hà ancu assuciatu cù cumpagnie di ghjocu mundiale per offre una gamma larga è diversa di ghjochi.
  • Caravane Now hè un novu serviziu di ghjocu in streaming dispunibule in l'America di u Nordu chì offre ghjochi pensati per a PlayStation. L'utilizatori ponu ghjucà direttamente nantu à SMART TV Samsung senza avè bisognu di cumprà a cunsola di ghjocu stessu. Cù PlayStation Now, i gamers ponu ghjucà centinaie di ghjochi compatibili PlayStation®3 semplicemente accoppiendu u so Samsung SMART TV cù i controller DUALSHOCK 4.
  • Grazie à una cullaburazione cù Ubisoft, u popular ghjocu di ballu hè dispunibule nantu à tutti i Samsung Smart TV Just Dance Now. L'utilizatori puderanu ghjucà è ballà davanti à e so televisioni cù un telecomando è i dispositi mobile Samsung. Parechji ghjucatori ponu ghjucà à u stessu tempu.
  • Bingo HOME: Corsa à a Terra hè u titulu di ghjocu di u novu film animatu da DreamWorks HOME chì presenta un ghjocu di bingo progressivo. Hè un ghjocu di festa casuale chì pò esse ghjucatu in TV è altri dispositi intelligenti in casa. U ghjocu hè pussibule da a tecnulugia sviluppata da Samsung in cullaburazione cù Yahoo per l'interazzione di parechje schermi (displays) in u salottu.
  • Samsung Milk Video curate i video clips più populari è interessanti da i siti web per fà più faciule per l'utilizatori accede à u cuntenutu premium da una lista crescente di quasi 50 partenarii di cuntenutu. Un altru aiutu per l'utilizatori pò esse a funzione I mo prugrammi (à a TV), chì aiuta l'utilizatori à scopre un novu cuntenutu facilmente è aghjunghje cunsiglii persunalizati.

A piattaforma Samsung cù Tizen OS rende i SMART TV accessibili à una gamma assai più larga di cuntenutu è permette una cooperazione faciule cù diversi partenarii, assicurendu cusì a massima flessibilità è un accessu senza rivali.

A cumpatibilità di Tizen cù altri dispositi face Samsung Smart TV u centru di cuntrollu di ogni casa intelligente. I novi Smart TV cù Tizen OS ponenu a barra per tutti i futuri smart TV è portanu un cambiamentu in a percepzione di l'opzioni di intrattenimentu in casa.

Samsung Smart TV Tizen

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.