Chiudi annunziu

Samsung Motion Sync Compact VC7000Bratislava, u 15 di ghjennaghju di u 2015 - Samsung Electronics lancia un putente aspiratore compactu chì pulisce cum'è i so contraparti più grandi. Praticu, compactu è ligeru, u Samsung Motion Sync Compact VC7000 cù un containeru di polvera 0,9L offre tuttu u cunfortu di u mudellu MotionSync più grande, cumprese Multiciclone tecnulugia per una putenza di aspirazione constante è mantenimentu minimu di filtri. Hè ancu equipatu sensore di polvera, chì rileva a quantità di polvera nantu à a superficia di u pianu durante l'aspiratore.

"Ancu una piccula casa meriteghja un pianu perfettamente pulitu, ma un aspiratore di dimensioni classiche pò esse troppu grande per parechji utilizatori. Cusì Samsung si adatta à e squadre chì esigenu un altu rendimentu in un corpu chjucu è presenta un mudellu compactu di l'aspiratore Samsung Motion Sync Compact d'altu rendiment ". dice Denisa Čarná, direttore di produttu per i picculi apparecchi in casa Samsung Electronics Czech and Slovak.

L'aspiratore Samsung Motion Sync Compact hè carattarizatu da un design innovativu, una custruzzione compacta, un pesu pocu è, in più, hè faciule d'operare. U corpu mobile indipendentemente da e rote permette un muvimentu fluidu è fluidu, mentre chì e grandi roti bisellate guarantisci a stabilità di l'aspiratore. L'unicu flussu d'aria multiciclonicu CycloneForce prutege u filtru da l'otturazione.

U voluminu tutale di stu mudellu hè stata ridutta da 63% è u pesu finu à 69% cumparatu cù l'aspiratori rigulari Samsung. Dunque, l'aspiratore è a manipulazione generale di l'aspiratore necessitanu assai menu sforzu, è l'aspiratore pò esse guardatu ancu in spazii chjuchi in a casa.

A pulizia hè fermamente in e vostre mani

U cuntrollu direttamente nantu à u manicu hè ancu user-friendly. U telecomando permette di accende o spegne facilmente l'apparechju è a selezzione di a putenza di aspirazione ottimale cù i buttoni integrati. L'ugelli supplementari per a pulizia di creve o mobili sò allora ancu ammucciati direttamente in u manicu, chì assicura più risparmiu di tempu durante u travagliu.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Vi dà u lume verde

L'aspiratore hè dotatu di un sensoru di polvera, chì informa cù una luce rossa quandu l'aspiratore hà truvatu un locu cù una incidenza più alta di polvera. Appena l'area hè sbulicata, a luce diventa verde.

Alta putenza di aspirazione cù una longa vita di serviziu

L'aspiratori Samsung Motion Sync sò dotati di CycloneForce multi, chì, grazia à a so struttura interna unica cù quattordici camere internu, crea un flussu d'aria multiciclone. A forza centrifuga forte separa a polvera è e particelle di terra da l'aria è li impedisce di esce da e camere. Grazie à sta tecnulugia, u filtru hè perfettamente prutettu da l'otturazione è a putenza di aspirazione ferma constante per un bellu pezzu.

U filtru di schiuma simplice cattura a terra è pò esse facilmente pulita o lavata cù acqua. Un flussu rapidu hè tuttu ciò chì u filtru hà bisognu per pruteggiri contra l'otturazione.

U cunsumu d'energia hè assai impurtante per l'utilizatori, è ancu in questu sensu, seranu assai cuntenti di u novu pruduttu. L'aspiratore appartene à a classa energetica A, hè carattarizatu da l'efficienza di a pulizia di moquette D, superfici dure A è emissioni di polveri A. Cum'è u grande Motion Sync, u mudellu Compact hà ricevutu u certificatu BAF (anti-allergii) è tuttu. l'aspiratore hè coperto da una garanzia di 5 anni.

L'aspiratore Samsung Motion Sync Compact VC7000 serà in vendita da u 1 di ferraghju 2015 per 272 € IVA inclusa.

Samsung Motion Sync Compact VC7000

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.