Chiudi annunziu

Logo SamsungPraga, u 3 di ferraghju di u 2015 - Samsung hà lanciatu un serviziu unicu in cuuperazione cù magazzini di l'elettronica selezziunati in Praga, Brno è Ostrava Samsung Go. Questu riduce significativamente u tempu di garanzia è u serviziu post-garantia telefoni è tablette marca Samsung. Grazie à a spedizione rapida à centru di serviziu è i clienti ritruvà u so in a tenda dispusitivu riparatu in 36 ore*, invece di un massimu di 30 ghjorni. À u listessu tempu, a cullizzioni di ogni ghjornu di i dispositi mobili da a vittura Samsung Go rende u serviziu autorizatu Samsung dispunibule per più clienti.

"Stu serviziu porta un novu livellu di rapidità è assistenza à i clienti à u serviziu di i dispositi mobili. Cù Samsung Go, aspittemu un novu cambiamentu in a satisfaczione di i clienti, chì hè un prublema chjave per noi. dice David Mrzena, direttore di u dipartimentu di u cliente è serviziu di Samsung Electronics Czech è Slovak.

Samsung Go

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Cumu funziona u serviziu?

Clienti di magazzini di l'elettronica selezziunati in Praga, Brno è Ostrava ùn anu più à aspittà decine di ghjorni per un dispositivu mobile per esse riparatu quandu, per esempiu, a so visualizazione si rompe. U cliente hè solu ghjunghje in una di e magazzini di a catena induve hà compru u telefunu o a tableta, è l'impiegati trattanu a denuncia o riparazione di u dispusitivu. In u stessu ghjornu, una vittura Samsung Go appositamente mudificata ghjunghjerà à a tenda per piglià i dispositi danni à un centru di serviziu Samsung autorizatu. A vittura Samsung Go torna poi u telefunu o tableta riparatu in a tenda. Tuttu chistu in 36 ore *.

In più di i magazzini di marca Samsung, u serviziu Samsung Go include e catene elettroniche Electro World, Euronics, Datart è Comfor.

Pudete truvà una lista cumpleta di magazzini in cità individuali quì: www.samsung.com/cz/samsunggo.

* Tempu garantitu solu per riparazioni à u livellu di serviziu L1 è L2. I livelli di serviziu sò detallati à www.samsung.com/cz/samsunggo.

Samsung Go

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.