Chiudi annunziu

Samsung STU FIITBratislava, 26 settembre 2015 - Oghje, i rapprisentanti di Samsung Electronics cerimoniosamente consegnatu l'aula digitale à u decanu di a Facultà di Informatica è Tecnulugia di l'Informazione di l'Università Tecnica Slovacca (FIIT STU) è rapprisintanti di l'associazione civile DIGIPOINT. L'aula face parte di u prughjettu Samsung STU FIIT DigiLab è pò esse aduprata da i studienti di FIIT STU in Bratislava per studii, prughjetti semestriali o tesi di graduatu. L'obiettivu di u prugettu è di l'aula stessu hè di creà un ambiente creativo per i studienti per studià è preparanu per a so futura professione.

U Samsung STU FIIT DigiLab servirà ancu per vari tipi di furmazione o attelli specializati è cunferenze cuncentrati nantu à a prugrammazione, u disignu graficu o e cumpetenze digitale in generale, urganizati da l'associu civile DIGIPOINT, creata da FIIT STU. L'equipaggiu di l'aula include tablette di a serie Note selezziunate, monitor touch, computer putenti è monitori cù clienti sottili integrati, TV intelligenti UHD, smartphones cù accessori, stampanti è mobili. E facilità creanu una unità chì i studienti ponu scuntrà in pratica in cumpagnie.

Samsung STU FIIT DigiLab

"U prughjettu Samsung STU FIIT DigiLab hè una altra tappa per mezu di quale vulemu cuntribuisce à a custruzzione di l'educazione muderna in Slovacchia è aiutà i ghjovani à megliu impiegabilità in u mercatu di u travagliu". disse Peter Tvrdoň, direttore di a filiera slovacca di Samsung Electronics Czech and Slovak, durante a consegna di l'aula, è aghjunse: "Credu chì l'attrezzatura di aula di punta, chì hè avà liberamente dispunibule per i studienti, li aiuterà à ghjunghje megliu cù a tecnulugia à tale puntu chì li motivarà à fà megliu micca solu in u so travagliu, ma ancu. ancu in a so vita privata ".

"A nostra facultà hè trà i primi in educazione IT in Slovacchia. L'aula digitale chì apremu oghje permetterà à i studienti di travaglià i so prughjetti in un ambiente motivante, ancu fora di a classe. Semu assai felici di avè pussutu custruisce stu spaziu inseme cù Samsung Electronic ". disse Pavel Čičák, decanu di FIIT STU.

Samsung STU FIIT DigiLab

U più lettu d'oghje

.