Chiudi annunziu

Samsung, u capu trà i pruduttori di TV, hà annunziatu i risultati di a prova di i so TV Smart è UHD, chì anu fattu in termini di prontezza di hardware è software per riceve u signale di nova generazione DVB-T2 cù u codec H. 265 HEVC. I testi sò stati realizati in cunfurmità cù u D-Book validu, una panoramica di i paràmetri tecnichi di basa chì i ricevitori di TV è i sintonizzatori DVB-T2 destinati à u mercatu cecu duveranu scuntrà.

Cusì, a codificazione fonte di l'imaghjini è u sonu, a localizazione di a lingua, EPG, teletext, frequenze radiu è larghezza di banda, formati di modulazione DVB-T2 è altri parametri sò stati verificati. Tutti i televisori Samsung di a serie di mudelli 2016 cù una diagonale da 32 à 78 inch è a maiò parte di i mudelli Smart è UHD da 2015 (un totale di mudelli TV 127) sò cusì cumplettamente cumpatibili cù a tecnulugia di trasmissione televisiva DVB-T2 di novu emergente. A prontezza di i TV hè stata cunfirmata ancu da teste indipendenti da České Radiokomunikace (ČRA), chì anu premiatu questi mudelli TV equipati di un sintonizzatore DVB-T2 cù HEVC.265 supportu un certificatu chì cunfirma a cumpatibilità cù i futuri standard di trasmissione.

"Samsung hè sempre interessatu à e tendenze emergenti in u sviluppu di i so televisori, cusì hà equipatu i so televisori cù tecnulugia chì risponde micca solu à i normi di trasmissione attuali, ma ancu futuri. Se i clienti sceglienu un mudellu Samsung certificatu quandu anu acquistatu, sò sicuri chì puderanu fighjulà e so trasmissioni TV preferite ancu dopu à 2020 senza avè da invistisce novu in novi dispositi ". 

A transizione à u novu standard di broadcasting digitale hè prevista per u 2020 à u 2021, cù e novi rete di transizione chì cumincianu à trasmette da u 2017. Hè per i clienti informace assai impurtante nantu à a cumpatibilità di a nova TV cù i normi emergenti. Basatu nantu à a certificazione riescita di ČRA, i dispositi cumpatibili riceveranu a marcatura è u logu adattati, chì saranu dunque a guida principale per a scelta ghjusta.

DVB-T2 (Digital Video Broadcasting - Terrestrial) hè un novu standard per a trasmissione di TV digitale terrestre, chì porta à i telespettatori i so prugrammi preferiti in alta definizione è una gamma sana di altri servizii d'accumpagnamentu. U risultatu hè una maghjina più nitida è culori perfettamente saturati. L'altri migliuramentu sò una megliu securità di trasmissione di u signale TV è un flussu di dati più altu chì permette una trasmissione HDTV economica.

tv-samsung-105-inch-curved-uhd-tv

Surghjente: Samsung

U più lettu d'oghje

.