Chiudi annunziu

Un novu truccu per pirate un contu bancariu hè apparsu in Internet. Ebbè, finu à avà ùn hè accadutu alcun furtu finanziariu, ma i pirate prufessiunali anu violatu a pulitica di u bancu Basatu in Liechtenstein arrubbatu tutti i dati di i clienti. Basatu nantu à sta dati, certi pirsuni eranu ricattati - se i clienti affettati ùn paganu micca 10% di i so dipositi in Bitcoin, i pirate publicheranu a dati.

L'attaccanti anu accessu à e dati grazia à un bancu cinese basatu in un picculu paese europeu. I clienti di Valartis Bank, chì hè un bancu in Liechtenstein, sò stati cuntattati da i pirate chì anu dumandatu u 10% di u so risparmiu di vita per evità chì e dati finanziarii sò divulgati à l'autorità finanziarie è à i media.

"L'attaccante ùn hà micca ottenutu ditaglii di dichjarazione di u contu o dati di attività. I ​​clienti affettati sò digià contactati da u bancu stessu, chì si scusò per l'inconveniente ". disse u Chief Financial Officer Fong Chi Wah. U bancu hà dettu ancu chì i pirate ùn anu micca arrubbatu soldi.

In ogni casu, ancu cusì, i pirate sò stati capaci di arrubbari centinaie di gigabytes d'infurmazioni nantu à millaie di cunti è di currispundenza da uttrovi di l'annu passatu. L'attaccanti volenu esse ricumpinsati cù Bitcoins per u "travagliu" per evità a deteczione finu à u 7 di dicembre di u 2016. Interessante hè ancu a dichjarazione di i pirate, quandu unu d'elli hà revelatu chì u bancu ùn pagà micca per i so servizii di sicurità. Questu hè ancu u mutivu per quessa ch'elli anu ricursu à u ricattamentu.

computer-email

Surghjente: BGR

 

U più lettu d'oghje

.