Chiudi annunziu

Tutti sapemu u tristu destinu di l'esplosione Galaxy Nota 7, chì ùn hè micca statu in u mercatu per troppu longu. Samsung avia da ritirallu da a vendita, per a sicurità di i clienti è i pruprietarii stessi. 

À u principiu, avemu pensatu chì u prublema era cù u fornitore di batterie per u mercatu europeu, ma cum'è dopu, tuttu era un pocu sfarente. U fabricatore coreanu stessu ùn sapi ancu induve hè statu l'errore è tira constantemente l'estremità corta di u bastone. Ricertamenti, Samsung hà ancu lanciatu una investigazione speciale, grazia à quale u misteru tutale hà da esse risoltu. Videremu i risultati digià à a fine di l'annu, è sicondu tuttu, serà daveru u casu.

In ogni casu, a cumpagnia sudcoreana hà cunnisciutu i risultati di e teste per un bellu pezzu, ma solu avà li passa à parechji altri laboratorii, quasi in u mondu sanu. Per esempiu, KTL (Korea Testing Laboratory) o UL, chì hè una urganizazione americana focalizzata in a sicurità, cunnosce a risposta. U publicu generale ampararà a verità à a fine di u 2016, ma prubabilmente cunfirmà solu ciò chì avemu cunnisciutu dapoi un bellu pezzu. Tuttu hè vinutu à u poviru disignu di u telefunu, induve a bateria in u dispusitivu era un pocu più grande di u spaziu per a batteria stessa.

Ramintate vi 7

Surghjente: GSMArena

U più lettu d'oghje

.