Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu a so nova linea di TV QLED à u prossimu CES 2017 cù i mudelli Q9, Q8 è Q7. QLED TV hè a prima televisione in u mondu chì, grazia à a nova tecnulugia unica Quantum Dot, pò ripruduce u 100 per centu di u voluminu di culore.

"2017 marcarà un cambiamentu di paradigma fundamentale in l'industria di a visualizazione è l'alba di l'era QLED". hà dettu HyunSuk Kim, presidente di a Divisione Visual Display di Samsung Electronics.

"Grazie à l'avventu di i TV QLED, simu capaci di offre l'imaghjini più fideli. Risolvemu cù successu i difetti è i prublemi precedenti chì limitavanu u piacè di vede a televisione, è à u stessu tempu ridefinimu u valore di basa di a televisione ".

A megliu qualità di stampa ancora

Siccomu a qualità di l'imaghjini resta una priorità per i cunsumatori in u mondu, soprattuttu chì a dimensione di a TV media cuntinueghja à cresce, i TV QLED di Samsung per 2017 rapprisentanu un altru grande passu avanti.

A nova serie TV QLED offre una resa di culore significativamente megliu, una visualizazione precisa di u spaziu di culore DCI-P3, mentre chì i TV Samsung QLED sò capaci di ripruduce u 100 per centu di u voluminu di culore per a prima volta. Questu significa chì ponu vede tutti i culori à ogni livellu di luminosità. I differenzi più sottili sò visibili ancu à u più altu livellu di luminosità di a tecnulugia QLED - trà 1 è 500 cd/m2.

U voluminu di culore rapprisenta i culori chì ponu esse affissati à diversi livelli di luminosità. Per esempiu, sicondu u splendore di a luce, u culore di una foglia pò esse percepitu nantu à una scala da u verde giallu à u turchese. I TV Samsung QLED ponu trasmette ancu sottili differenze di culore secondu a luminosità. Nantu à i mudelli tradiziunali di spazii di culore 2D, trasmette stu tipu di dettagliu di culore hè difficiule.

Questa avanzata hè stata ottenuta utilizendu u novu materiale di metallu Quantum Dot, chì permette à a TV di ripruduce una gamma significativamente più larga di culori in un dettagliu assai più grande cumparatu cù i TV cunvinziunali.

I novi "punti quantici" permettenu à i TV Samsung QLED di vede neri più profondi è dettagli ricchi, indipendentemente da quantu hè luminosa o scura a scena, o se u cuntenutu hè ghjucatu in una stanza ben illuminata o scura. Inoltre, i TV Samsung QLED ponu generà una luminosità massima di 1 à 500 cd/m2 senza affettà a so capacità di furnisce culori precisi è perfetti. Grazie à a tecnulugia di l'alliage metallicu Quantum Dot, a luminosità ùn hè più u fattore limitante per a resa di u culore, chì ferma cunservatu indipendentemente da a larghezza di l'angolo di vista.

CES 2017_QLED
Q-Gravity-Stand
Q-Studio-Stand

Temi: , , , , ,

U più lettu d'oghje

.