Chiudi annunziu

Esattamente una settimana fà, cusì felice dumenica à u mondu ella hà dimustratu lu mudernu Nokia 3310. A nova versione seguita da u successu di u so predecessore, chì hè literalmente divintatu una legenda dapoi u 2000. A rinascita di un mudellu dopu à diciassette anni hè abbastanza pocu cunvinziunali in sè stessu, però, a cumpagnia russa Caviar hà decisu di piglià l'arrivu di a versione reincarnated à un livellu ancu più altu. Presenta cusì a so propria edizione, chì certamenti ùn manca micca di bizarreness - in u spinu di u telefunu truverete u ritrattu di u presidente russu Vladimir Putin.

Caviar hè una sucietà chì hè diventata famosa per i telefoni intelligenti riprogettati (principalmente iPhones) è, più recentemente, orologi. Apple Watch Serie 2. I telefunini mudificati sò chjappi d'oru, certi elementi sò fatti di titaniu, è spessu anu a sumiglia di una personalità cunnisciuta - sia Putin o Donald Trump. Questa volta, però, a cumpagnia hà decisu di prufittà di u ritornu di a legenda à u mercatu è cusì presenta dui di e so edizzioni di u Nokia 3310 (2017) - Supremo Putin è Titano.

Cum'è u nomu stessu suggerisce, a prima edizione citata hè fatta per tutti quelli chì ammiranu u capu di a Federazione Russa. U chassis hè fattu di titaniu è in u spinu, in più di u ritrattu di u presidente fattu d'oru, ci hè ancu una etichetta d'oru cù inscription russe. Sopra a camera hè u nome di a cumpagnia è nantu à u fronte ci hè un buttone di casa in oro cù un stemma.

A seconda edizione hè puramente fatta di titaniu senza elementi d'oru. Vulete circà u giant russu quì in vain, ci hè solu una etichetta orgogliosa cù u nome di a cumpagnia nantu à u spinu è u so logu di titaniu in fronte à u buttone di casa.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca oru nantu à a versione Titano, e duie edizioni costanu sempre u listessu. Pagherete dunque 3310 99 rubli russi per u Nokia 000 limitatu, chì si traduce in più di 43 000 CZK. Caviar nantu u so situ dichjara chì hè attualmente accettata ordini, dunque se site interessatu in una vera esclusività, vai per ellu.

Nokia 3310 Vladimir Putin 8
Nokia 3310 Vladimir Putin 7

 

U più lettu d'oghje

.