Chiudi annunziu

I vostri disegni sò sempre cum'è libri di culore di i zitelli ? Solu uni pochi di linii, u scheletru più simplice di una forma per disegnà è avete finitu ? Ùn vi ne fate micca, ùn site micca solu. Ci hè assai di noi chì ùn sò micca stati dotati di a capacità di disegnà quasi nunda, è Google sà troppu bè. Hè per quessa ch'ellu hà lanciatu un novu strumentu, AutoDraw, chì trasforma i disegni dilettanti in "imaghjini prufessiunali".

Google AutoDraw prova di trasfurmà ancu i più grandi doodles in una bella stampa. Di sicuru, l'intelligenza artificiale, chì hè stata utilizata assai recentemente, cura di tuttu. Ricunnosce u vostru disegnu è suggerisce parechje varianti d'imaghjini chì pudete trasfurmà in. Succede spessu chì quandu pruvate di disegnà, per esempiu, un pesciu, in più di carpe, delfini, squali è balene, AutoDraw per ragioni inspiegabili vi prupone, per esempiu, una baguette, toast o un pezzu di carne.

Pudete disegnà in praticamente ogni dispusitivu. AutoDraw funziona nantu à u vostru urdinatore, telefunu o tableta, è ùn ci hè bisognu di scaricà qualsiasi app o cumprà nunda. Basta à scrive in u navigatore autodraw.com è pudete inizià à disegnà è poi colore o aghjunghje testu à e forme rinfurzate da AI.

AutoDraw hè basatu annantu à un strumentu un pocu più anticu Calcia, tira!, induve, invece, l'intelligenza artificiale vi dice ciò chì disegnà è pruvate à fà u megliu in 20 seconde. Se l'AI ricunnosce a vostra creazione, puntu per voi. I ricumandemu l'uttellu, qualchì volta vi divertirete cun ellu.

Google AutoDraw SM FB

 

U più lettu d'oghje

.