Chiudi annunziu

Samsung Electronics Co., Ltd. inseme cù i partenarii 30, hà tenutu quist'annu Tizen Developer Conference (TDC) 2017 à l'Hilton Union Square Hotel in San Francisco, chì hè accadutu u 16-17 di maghju 2017. In più di i sviluppatori di software, a cunferenza hà assistitu da più di una milla fornitori di servizii è cuntenutu, fabricatori di dispositivi è altri partenarii di l'ecosistema Tizen.

U mottu principale di a cunferenza di u TDC 2017 hè "Pronta à Cunnetta, Implicate" - "Semu pronti per cunnetta, participà!", una visione per l'era di l'Internet di e Cose (IoT) hè stata presentata quì, chì offre à i participanti! Opportunità supplementari per aduprà e funzioni chjave di a piattaforma Tizen 4.0, diverse tecnulugia è prudutti, è l'ambiente di sviluppu in evoluzione necessariu per l'esperienza d'utilizatore (UX) è u sviluppu di produtti è applicazioni.

Cum'è una cunferenza prufessiunale annuale per i sviluppatori glubale, TDC hè u locu per mostrà e novi tecnulugia è prudutti Tizen. Hè stata prima in San Francisco in 2012 quandu a piattaforma open source Tizen 1.0 hè stata lanciata. Da tandu, in l'ultimi cinque anni, Tizen OS hà evolutu in Tizen 4.0, chì sustene una larga gamma di dispositi Tizen.

Tizen 4.0 in imagine (galeria annotata):

"Dapoi u so lanciu, Tizen hè diventatu u sistema operatore per quasi tutti i prudutti Samsung, sperendu una crescita record di vendite è diventendu u sistema operativu integratu basatu in Linux di più successu in u mondu. Cù a cullaburazione aperta è l'avventu di l'era di l'Internet di e Cose, aspittemu chì Tizen inaugurerà novi opportunità per u futuru di l'Internet di e Cose ", hà dettu Won Jin Lee, Vicepresidente Esecutivu di l'Affari Visual Display di Samsung Electronics è Presidente di a Cumpagnia. Gruppu di Direzzione Tecnica di Tizen.

Espansione di l'ecosistema di i dispositi Tizen cù a piattaforma Tizen 4.0

I cambiamenti principali in a piattaforma Tizen 4.0 includenu ottimisazioni per i sviluppatori di l'Internet di e Cose, chì li permettenu di creà rapidamente è lanciari cumerciu diverse applicazioni. Mentre l'usu di a piattaforma Tizen esistente hè stata limitata à i dispositi cum'è i televizii è i telefoni smartphones, Tizen 4.0 furnisce un ambiente di sviluppu chì pò esse persunalizatu secondu e caratteristiche di una varietà di dispositi dividendu in moduli funziunali. Inoltre, a piattaforma Tizen 4.0 hè stata allargata à Tizen RT (Real-Time) per include micca solu prudutti maturi cum'è TV è dispositivi mobili, ma ancu prudutti à l'estremità opposta di u spettru, cumprese termostati, scale, lampadine è più. .

Tizen Developer Conference 2017

Grazie à a cullaburazione di u prughjettu Tizen cù Microsoft, i sviluppatori ponu avà più facilmente creà applicazioni Tizen cù linguaggi di prugrammazione populari. In particulare, Microsoft .NET è Xamarin UI sò stati inclusi in a piattaforma Tizen, cusì hè pussibule di sviluppà applicazioni scritte in C# in Visual Studio, chì portanu à una produtividade aumentata.

Per espansione l'ecosistema di i dispositi basati nantu à a piattaforma Tizen IoT, Samsung pensa à rinfurzà a so cooperazione cù i pruduttori di chip cum'è Samsung ARTIK. è BroadLink in Cina, cù u fabricatore di apparecchi domestici Commax in Corea è u fornitore di servizii Glympse in i Stati Uniti.

Novi servizii è prudutti Tizen: Modulu ARTIK™053 è Smartphone Samsung Z4

À a cunferenza TDC 2017, Samsung hà prisentatu u novu modulu ARTIK053 chipset IoT ligeru cù trattamentu integratu in tempu reale, utilizendu a piattaforma Tizen RT per a prima volta. Modulu ARTIK 053 hè una soluzione IoT assequible cù prestazioni elevate è sicurezza rinfurzata per i prudutti di a prossima generazione, cum'è l'apparecchi di casa cunnessi, i prudutti di custruzzione, l'equipaggiu sanitariu è l'automatizazione industriale. Grazie à u core di processore ARM® Cortex® R4 cù una frequenza di 320 MHz, 1,4 MB di RAM, 8 MB di discu flash è una radio certificata via Wi-Fi, riduce significativamente u tempu di sviluppu.

In parte di a presentazione di u modulu ARTIK053 ci era ancu un attellu praticu "IoT Hands-On Lab session" focu annantu à u sviluppu di software IoT nantu à un novu modulu utilizendu Tizen Studio per RT, un ambiente di sviluppu di l'applicazioni basatu annantu à un sistema operatore in tempu reale (RTOS).

U smartphone Samsung Z4 hè statu ancu presentatu in a cunferenza. U smartphone Z4 hè dotatu di una camera frontale è posteriore ottimizzata per e rete soziale è una larga gamma di funzioni focalizata nantu à a cunvenzione è a produtividade, cumprese un accessu rapidu è faciule à e funzioni più freti. Per specificazioni cumplete, leghjite u nostru articulu quì. Pudete ancu vede u primu video hands-on cù u telefunu quì.

Samsung Z4 in varianti neru è oru:

Inoltre, per sustene l'ecosistema Tizen, u "Tizen Mobile Incentive Programme" hè statu lanciatu per i sviluppatori di app globale, chì offre una ricumpensa mensile di un milione di dollari americani se l'app hè venduta in u Tizen Store è piazzata da ferraghju à ottobre 2017 in u 100. u top XNUMX ranking.

Smart TV è ecosistema di l'apparecchi intelligenti per l'IoT

In a zona di mostra di a cunferenza, Samsung hà dimustratu una gamma sana di prudutti novi. I participanti anu pussutu sperimentà i prudutti in mostra, cumpresu u TV QLED chì hè statu introduttu à CES 2017, è ancu l'ecosistema di TV intelligente diversu è in continua espansione. Inoltre, i participanti anu pussutu vede diverse opzioni di casa intelligente, induve prudutti cum'è i frigoriferi intelligenti Family Hub 2.0 sò integrati cù a tecnulugia IoT standard.

Samsung HQ

Inoltre, a parte dedicata à i ghjoculi in a zona di esibizione offre ancu più divertenti, i participanti puderanu marchjà per u labirintu in u ghjocu di fuga Gear Maze nantu à u smart watch Gear S3.

Cunsultazioni individuali cù l'esperti in a chjamata Zona Tutorial eranu ancu dispunibuli per i sviluppatori, in modu chì puderanu sviluppà subitu appiicazioni per i TV intelligenti è immediatamente eseguite nantu à i TV, pruvendu cusì i vantaghji di l'ambiente di sviluppu Tizen.NET.

Pudete truvà più infurmazione nantu à u situ ufficiale di a cunferenza: www.tizenconference.com.

Tizen FB
Tizen 4.0 FB

fonte di l'imagine: samsung.tizenforum.com

U più lettu d'oghje

.