Chiudi annunziu

U giant elettronicu da Corea di u Sudu hè statu cunsideratu u capu mundiale in a produzzione di display OLED dapoi parechji anni. Pudemu vede a qualità di i so pannelli per parechji anni nantu à i so flagships è più recentemente in i telefoni di i cuncurrenti. Un grande ordine di mostra per u vostru quist'annu iPhone hà ancu fattu ellu stessu pocu tempu Apple. Inoltre, i Coreani anu prestu espansione a so fabbrica di mostra parechje volte è custruisce cusì a più grande fabbrica senza rivali di stu tipu in u mondu. Allora tuttu indica chì Samsung face perfettamente bè in questa industria. In ogni casu, alcune cumpagnie cuncurrenti cumincianu à pocu à pocu à sbattà e so corne.

Trè fattori essenziali

Unu di quelli chì vulianu caccià a dominazione di Samsung in u mercatu OLED hè LG. Sicondu l'ultime nutizie, hà digià pompatu più di 13,5 miliardi di dollari in e so fabbriche. I finanzii anu da assicurà una mellura significativa in a so propria pruduzzione è cusì ancu muzzicà una parte di a clientela di Samsung. Tuttavia, prubabilmente sopravvive à a cumpetizione di una cumpagnia senza prublemi maiò.

Ciò chì hè dispiacevule, però, hè l'interessu di Apple à participà ancu in questu spaziu. U fabricatore di e linee nantu à quale Samsung fabrica i so schermi presuntamente hà vindutu una di e parti principali à a cumpagnia Apple, è a cumpagnia hà iniziatu in seguitu à custruisce u so propiu laboratoriu di teste è a pianta di produzzione per i display OLED in Taiwan. Se Apple riesce veramente à sviluppà i so schermi à a qualità necessaria, Samsung perderà cum'è un cliente assai lucrativu, è questu puderia esse un prublema per a cumpagnia, chì cuntene un settimu di tuttu u cunsumu di pannelli OLED.

U terzu prublema puderia esse i sforzi di altre imprese più chjuche per stabilisce in questu settore di u mercatu. Samsung hà stabilitu u prezzu di i so display relativamente altu, è un prezzu significativamente più bassu per i prudutti di qualità paragunabili puderia privà di una altra onda di clientela. In ogni casu, l'investimentu iniziale in l'equipaggiu di fabbrica OLED hè cusì altu chì puderia dissuadisce alcune cumpagnie.

Videremu cumu si face Samsung in l'industria in i mesi à vene. A qualità di i so schermi ùn pò esse nigatu, è hè solu una questione di tempu prima ch'ella l'alza da un certu livellu di novu. U puntu di quistione più grande serà quantu rapidamente è e cumpagnie in competizione qualitative ponu chjappà cù i Sudcoreani. S'elli riescenu in qualchì orizzonte di tempu raghjone, pudemu aspittà una cumpetizione assai interessante. Altrimenti, pò accade chì Samsung hà da esse cusì successu cù una di e so innovazioni in u campu di i display chì nimu ùn minacciarà per un bellu pezzu. Tuttavia, solu u tempu dirà.

Samsung Galaxy S7 Edge OLED FB

U più lettu d'oghje

.