Chiudi annunziu

Quandu si sente Samsung, a maiò parte di voi probabilmente pensanu à i so smartphones, chì sò stati veramente populari dapoi qualchì tempu. Tuttavia, ùn hè micca solu i smartphones chì volenu piace à i so clienti. Per esempiu, hà dabbles in l'industria di u ghjocu, per quale hà digià sappiutu di pruduce uni pochi di i so ghjoculi. Tuttavia, avà hà annunziatu qualcosa chì scuzzulate un pocu l'industria di u ghjocu. Signore è signori, vi prisintatu u più grande monitor QLED di ghjocu in u mondu.

Incredibile 49 inch Monitor di ghjocu CHG90 ultra wide ratio 32:9 offre à i ghjucatori una grande risoluzione 3840 X 1080. U monitor hè dunque un grande equivalente à dui schermi cù una ratio di 16: 9. Tuttavia, l'utilizatori ùn anu micca da preoccupari di e diverse paràmetri di dui monitori quandu l'utilizanu. Di novu, pò facirmenti manighjà tuttu u travagliu nantu à una sola. U monitoru tutale hè extra un pocu curvatu, chì dà u ghjucatore, in cunghjunzione cù u campu di vista enormu, un sensu assai megliu di u ghjocu.

U più grande in u mondu

Samsung hà decisu di creà un tali produttu specificu principarmenti perchè ùn ci hè nunda simili nantu à u mercatu chì si avvicinava almenu parzialmente à a qualità di u so novu pruduttu. Finu a ora, u cliente ùn hè statu capace di gode di sceni di ghjocu in tuttu u so puntu, perchè era limitatu da u so monitor. Frequenza di rinfrescante 144 Hz in più, assicura una maghjina veramente fluida è liscia ancu in i sceni più dinamichi.

Altre caratteristiche interessanti di stu ghjoculu di ghjocu includenu una grande risposta 1 ms o modu di monitoru chì permette culori assai più vivi. In modu, pudete vede tutte e specificazioni impurtanti in a tavola sottu.

U disignu generale di u monitoru hà u scopu di eliminà tutti l'elementi di distrazione chì puderianu degradà l'esperienza di ghjocu. U giant sudcoreanu hà dunque pruvatu à avè i frames più sottili possibbili è un stand moderatu, chì compie solu ligeramente u monitoru è ùn colpisce micca l'ochji in ogni modu. Ancu à un sguardu, uttene un pruduttu veramente bellu chì ùn avete micca da vergogna.

Samsung C32HG70 Samsung C27HG70 Samsung C49HG90 specificazioni

Sè vo site innamuratu di u novu hottie di ghjoculi, aspettate un pocu di più. Samsung duveria prisentà in pochi ghjorni à Gamescom 2017, induve u prezzu serà certamente cunfirmatu, chì deve esse intornu. 40 CZK.

CHG90-monitor-gaming-4-FB

Surghjente: cumparati

U più lettu d'oghje

.