Chiudi annunziu

Probabilmente tutti avemu vistu a Nota 8 di questu annu è avanti batterie espludenti u Galaxy Probabilmente ùn scurderemu micca solu a Nota 7. Ma cumu eranu i telefoni di sta serie prima? Andemu inseme per tutta a storia di sta serie oghje !

Samsung Galaxy Nota - Un bloccu note intelligente

U primu telefunu di sta serie avia un equipaggiu innegabilmente grande. Hè stata lanciata in u 2011 inseme cù un stylus micca cunvinziunali. U telefuninu offre una visualizazione di 5,3″ inseme Androidem 2.3. A camera posteriore hà furnitu un suffissu 8MPx.

Sfortunatamente, u smartphone hà ancu avutu qualchì bug. Per esempiu, si surriscaldava facilmente quandu sottu una carica pesante è era assai incunificatu in a manu quandu parlava per u telefunu. A bateria offre una capacità di 2 500 mAh, ma durò solu un ghjornu à u più.

U stylus hè diventatu assai populari trà l'utilizatori, perchè ùn hè micca solu usatu per cuntrullà u telefunu. Per esempiu, se avemu tenutu u stylus nantu à u screnu è pressu u picculu buttone recessed à u stessu tempu, una screenshot di u screnu hè stata creata è pudemu cumincià à edità o discrizzione. Pudemu allora sguassà, salvà o sparte u nostru travagliu cù l'amichi. Grazie à u stylus, a Nota hà avutu una dimensione completamente diversa.

Samsung Galaxy Nota II - Evoluzione

Dopu à una pausa di undici mesi, Samsung hè ghjuntu Galaxy Nota II. Cum'è u mudellu precedente, offre una camera di 8 megapixel cù autofocus è un flash LED. Comparatu à u primu mudellu, a Nota II avia assai bona durata di a bateria (3100 mAh) è ùn hà micca surriscaldatu.

Sfurtunatamente, Samsung hà fiascatu à include un portu microUSB in stu mudellu. Sè avete caricatu u telefunu o vulia cunnette à l'urdinatore, u cable si sfilava. À quellu tempu, u prezzu di u telefunu era ancu relativamente altu, chì per a variante 16GB era più di 15 000 CZK.

U telefunu assai spessu hà avutu un ritardu di parechji sicondi è qualchì volta ùn hà micca rispostu à tuttu. Inoltre, u buttone Back in basso à destra spessu cessava di risponde per uni pochi seconde.

Galaxy Nota 3 - Qualità megliu è più altu

Dopu un annu, vene in scena Galaxy Nota III, chì hà purtatu u peghju equipamentu chì pudemu imaginà in un telefunu in 2013. Avia 3 GB di RAM, una camera da 13 MP è un display Super AMOLED Full HD 5,7″.

A parte posteriore hè stata cuncepita in una manera assai cuncepimentu per s'assumiglia à a pelle. Ma ciò chì Samsung ùn hà micca capitu era chì a parte posteriore di u telefunu era assai slippery è cusì u telefunu ùn hà micca tenutu bè. Per i finestri pop-up, Samsung hà sceltu un font inutilmente grande è, cum'è cù tutti i telefuni precedenti, era male à tirà u stilu.

U S-Pen hà ricevutu un gran numaru di funzioni novi. Pudete piglià ritratti 3D attraversu u telefunu utilizendu l'applicazione Sphere integrata è ci era ancu una pussibule cunnessione cù l'orologio. Galaxy Gear. Ancu se u telefuninu era uni pochi di milla più caru di u mudellu precedente, salvu per uni pochi di difetti minori, era veramente un bonu cumpagnu.

Galaxy Nota 3 Neo - Più prezzu è più debule

Era una versione ligera di u mudellu di l'annu passatu Galaxy Nota 3, chì hà scumessa nantu à un prezzu più bassu. A fine, a diffarenza di u prezzu di u telefuninu ùn era micca cusì impressiunanti, ma a riduzzione di prezzu hà avutu un effettu significativu in u smartphone.

In fronte, ci era un display super AMOLED di 5.5 "in standard, chì avia una risuluzione di solu 1280x720pix, chì era significativamente menu paragunatu à a cumpetizione, è i telefoni cù un display cusì grande offrenu una risoluzione assai megliu.

A memoria interna di u telefunu era 16GB, 12GB dispunibule per l'utilizatori. Fortunatamente, pudete espansione a vostra memoria cù una carta di memoria. E riazzioni in u telefunu ùn eranu ancu i più veloci, è in generale era chjaru chì u funziunamentu di u telefuninu mancava solu. Per un telefunu cù un prezzu di circa 12 000 CZK, prubabilmente imagineremu qualcosa d'altru.

Galaxy Nota 4 - più intelligente è più putente

Stu telefunu hà furnitu un hardware veramente senza compromessi è era unu di i dispositi più putenti di u 2014.

U telefunu offre un display super AMOLED 5.7″ cù una risoluzione di 1440 × 2560 pixel. Camera da 16 MPx è 32 GB di memoria. U processu di u telefunu era à un livellu assai bonu è era assai piacevule per tene in manu. Comparatu à u mudellu precedente, u telefunu hè cresciutu da solu 3mm, cusì cun un pocu di furtuna puderia ancu intruduce in u casu di a Nota 3.

A bateria offriva u telefunu apprussimatamente u stessu cù 3220 mAh è durò menu di 3 ghjorni cù usu attivu. L'integrazione di a suluzione Qualcomm Quick Charge 2.0 hè stata eccellente, grazia à quale pudete carricà u telefunu da 0 à 50% in menu di una meza ora.

Galaxy Note Edge - A seconda Nota 4

Probabilmente a prima cosa chì hà attiratu l'attenzione à stu telefunu era a visualizazione curva in u spinu. U dispusitivu era altrimente quasi identica à un smartphone Galaxy Nota 4.

U più grande puntu di u telefunu hè u latu curvo di a visualizazione digià citatu, chì offre una risoluzione di 2560 × 1600 pixel. Grazie à u pannellu laterale, u telefunu hè più elegante è otticu ingrandisce a visualizazione. U telefuninu s'adattava cunfortu in a manu grazia à a tappa posteriore, chì, cum'è a Nota, imitava a pelle. Ci era buttuni retroilluminati à i lati chì furnianu una risposta di vibrazione.

Pudemu truvà u stessu equipamentu cum'è in u pacchettu di basa Galaxy Nota 4. Ma u prezzu di compra di u telefuninu era 5000 curone più altu, cusì hè stata à voi chì vulete pagà extra per u pannellu laterale.

Galaxy Nota 5 - Ùn hè micca ghjuntu à u mercatu europeu

Stu telefuninu ùn hè mai ghjuntu à u mercatu europeu, cusì ùn avemu mancu a pussibilità di pruvà. Ma sapemu da recensioni da un altru angulu di u mondu chì u S-Pen hà finalmente uttenutu un novu mecanismu è hè statu infine faciule d'esce.

U telefunu hè statu custruitu Androidin 5.1.1 Lollipop è l'esperienza era assai simili à u telefunu Galaxy S6, chì era digià dispunibule nantu à u mercatu europeu cumparatu cù stu mudellu.

Galaxy Nota 7 - Nota 6 ùn hè micca apparsu

Avà ghjunghjemu à u telefunu chì parechji di voi probabilmente ùn scurderanu mai - Galaxy Nota 7 - un telefonu chì hè cunnisciutu principalmente per i so splusioni catastròfichi. Ma parechji si scurdanu chì era u megliu telefunu di sempre.

A Nota 7 era un telefuninu bellu, eleganti è in quantu à u disignu ùn ci era nunda di culpa. U so pesu di 170g currisponde esattamente à a dimensione di a visualizazione, chì manteneva super AMOLED. A schermu era ancu prutetta da Gorilla Glass 5, cusì u telefunu ùn deve micca rompe ancu quandu hè cascatu da una altezza più grande.

Avemu sempre u buttone di casa classicu, chì oculta ancu un lettore di impronte digitali. Una nova funzione era u scanner di retina, chì hè stata utilizata per l'autorizazione. Pudete leghje più nantu à stu maravigghiusu telefonu à di stu articulu. 

Galaxy Nota FE - per u mercatu asiaticu

Prima di immersi in a nova Nota 8 di questu annu, quì avemu un telèfonu chì pocu persone cunnosci cù questu nome. Hè statu introduttu solu per u mercatu asiaticu è hè una Nota 7 rinnuvata chì ùn splode più. Hè stata lanciata nantu à u mercatu u 7.7.2017/XNUMX/XNUMX

Galaxy Nota 8 - Più forte chè prima!

A novità di questu annu hè chjamata Note 8 è hè stata presentata uni pochi ghjorni fà in New York. Aghjusta di novu una camera doppia, un stylus S Pen mejoratu è un rendimentu significativamente più altu. Pudete leghje l'articulu sanu nantu à a Nota 8 quì.

U telefunu serà in vendita u 15 di settembre à un prezzu di CZK 26. Per questu prezzu, uttene ancu a stazione di docking Samsung DeX per u telefunu, chì pudete leghje più quì.

img_storia-kv_p

U più lettu d'oghje

.