Chiudi annunziu

Cumpagnia 20th Century Fox, Panasonic Corporation è Samsung Electronics anu annunziatu una nova cullaburazione per creà una piattaforma aperta, senza royalty per metadati dinamichi utilizati da a tecnulugia High Dynamic Range (HDR), cumprese a certificazione è un logu tentativu HDR10+.

E trè cumpagnie sopra citate formanu inseme una entità di licenza chì principiarà à furnisce licenze per a piattaforma HDR10+ in ghjennaghju 2018. Questa entità licenziarà metadati à una larga gamma di cumpagnie, cumprese fornitori di cuntenutu, fabricatori di televisori ultra-alta definizione, Blu- lettori raghji è recorders o set-top boxes, o fornitori di i cosiddetti sistemi nantu à un chip (SoC). I metadati seranu furniti senza royalties solu per una tarifa amministrativa nominale.

"Cum'è i capi di l'intrattenimentu in casa sia in hardware sia in cuntenutu, queste trè cumpagnie sò partenarii ideali per portà a tecnulugia HDR10+ à e case di i cunsumatori in u mondu.", hà dettu Jongsuk Chu, Senior Vice President di a Divisione Visual Display di Samsung Electronics. "Ci impegnimu à offre un supportu per l'ultime tecnulugia in i nostri TV è crede chì HDR10+ permetterà a consegna di cuntenutu di qualità premium è migliurà l'esperienza di fighjà programmi TV o filmi in casa."

HDR10+ hè una tecnulugia di punta chì sfrutta i TV HDR, chì offre a megliu sperienza di visualizazione pussibule quandu si vede u cuntenutu nantu à i display di a prossima generazione. HDR10+ offre una qualità d'immagine senza rivali in tutti i display, postu chì ottimiseghja automaticamente i paràmetri di luminosità, culore è cuntrastu per ogni scena. E versioni precedenti usavanu mappatura statica di l'ombra è rinfurzà l'imaghjini fissi indipendentemente da scene individuali. HDR10+, invece, usa una mappatura di tonalità dinamica in modu chì a qualità di l'imaghjini hè rinfurzata per ogni scena separatamente, chì permette una resa di culori vibranti è una qualità d'immagine senza precedente. Questa sperienza visuale nova è mejorata permetterà à i cunsumatori di fighjà u cuntenutu in a qualità chì era destinata da i cineasti.

"HDR10+ hè un passu tecnologicu in avanti chì ottimisimu a qualità di l'imaghjini per i display di a prossima generazione,hà dettu Danny Kaye, vicepresidentu esecutivu di 20th Century Fox è direttore generale di u Fox Innovation Lab. "HDR10+ furnisce metadati dinamichi chì descrizanu accuratamente ogni scena individuale, cusì hè pussibule ottene una qualità d'imaghjini senza precedente. Basatu nantu à a cullaburazione cù Panasonic è Samsung Fox, chì si svolge in u nostru Fox Innovation Lab, simu capaci di purtà à u mercatu novi piattaforme cum'è HDR10+, chì permettenu à l'intenzione originale di i realizatori di esse realizatu più precisamente ancu fora di u cinema. ."

Ci sò parechji vantaghji chjave per i partenarii chì cercanu di sfruttà sta piattaforma per i so prudutti HDR10+. HDR10+ offre una flessibilità di sistema chì permette à una larga gamma di partenarii, cumpresi i creatori è i distributori di cuntenutu, è ancu i produttori di TV è di dispositivi, per incorpore sta piattaforma in i so prudutti per rinfurzà l'esperienza di visione. A piattaforma HDR10+ hè stata cuncepita per permette u sviluppu futuru è l'innuvazione per offre tecnulugia ancu più putenti in l'anni à vene.

"Panasonic hà cooperatu cù i principali pruduttori chì operanu in u campu per un bellu pezzu è hà participatu à u sviluppu di una quantità di formati tecnichi sempre in usu. Semu felici di travaglià cù 20th Century Fox è Samsung per sviluppà un novu formatu HDR chì purterà tanti benefici à i cunsumatori,", hà dettu Yuki Kusumi, CEO di Panasonic. "Cù una gamma più larga di TV chì supportanu miglioramenti significativi in ​​a qualità di l'immagine HDR à fiancu à a quantità crescente di cuntenutu premium in HDR, aspettemu chì HDR10+ diventerà rapidamente u formatu HDR de facto."

I visitatori di l'IFA di questu annu sò invitati à visità i stand di Samsung Electronics è Panasonic per sapè più nantu à a tecnulugia HDR10+.

À u CES 2018, annuncerà u 20th Century Fox, Panasonic è Samsung di più informace circa u prugramma di licenza è mostrarà una dimostrazione di a tecnulugia HDR10+.

Samsung HDR10 FB

U più lettu d'oghje

.