Chiudi annunziu

Amate i telefoni smartphones Samsung, ma ùn sò micca sicuru di a so sicurità? Nisuna paura. Samsung hè cusì cunfidendu in e so misure di sicurezza chì hà cuminciatu à offre una ricumpensa di 200 XNUMX dollari à tutti quelli chì riescenu à pirate i telefoni smartphones di u fabricatore sudcoreanu o in qualchì manera rompe a so sicurità.

L'idea hè interessante. Un attaccu potenziale guadagnà assai soldi per rapportu un puntu debule, è Samsung hà da almenu facilmente sapè quale puntu deve esse rinfurzatu. Probabilmente ùn vi maravigliate chì stu prugramma hè in esecuzione in Samsung per quasi un annu è mezu è tutti i telefoni novi sò gradualmente unitu. Finu a ora, però, hè stata in una versione pilotu, è ùn hè micca finu à oghje chì hè ghjuntu in piena operazione. Attualmente, "attackers" ponu aduprà un totale di 38 smartphones per i so attacchi.

Avete ancu ottene soldi per rapportà bug

Tuttavia, ùn sò micca solu e violazioni di sicurezza chì u giant sudcoreanu hè generosamente gratificante. Riceverete ancu una compensazione finanziaria piacevule per rapportà diversi errori di software chì avete scupertu, per esempiu, quandu travagliate cù Bixby, Samsung Pay, Samsung Pass o software simili. A ricumpensa per l'errore rappurtatu poi varieghja secondu a so gravità. In ogni casu, si dice chì ancu i sbagli più triviali ùn sò micca soldi.

Videremu s'ellu Samsung riesce à ottene esattamente ciò chì vulia. In ogni casu, postu chì offerte simili si prisentanu ancu in altre cumpagnie glubale, chì anu ottenutu un successu solidu grazia à elli, un scenariu simili pò esse previstu ancu in Samsung.

Samsung-logo-FB-5

Surghjente: Samsung

U più lettu d'oghje

.