Chiudi annunziu

A rivista americana Forbes hà classificatu Samsung di Corea di u Sud trà e cinque cumpagnie asiatiche più impurtanti. Grazie à a pruduzzione assai riescita di l'elettronica di cunsumu, Samsung hà classificatu quì à fiancu di cumpagnie cum'è Toyota, Sony, l'Indian HDFC Bank o a reta cummerciale cinese Alibaba.

Forbes hà dettu chì hà ricursu à a selezzione di sti cumpagnie principalmente per via di a so forma significativa di u mondu. Ciò chì hè ancu assai interessante di Samsung hè chì si ferma à a strategia cummerciale chì hà annunziatu in u 1993 è ùn si ne devia micca significativamente. Si dice chì l'hà aiutatu à guadagnà a pusizione di unu di i ghjucatori più impurtanti in u segmentu di a tecnulugia.

Una bona strategia supererà i scontri

Grazie à una bona strategia, Samsung ùn hè micca affettatu significativamente da i fallimenti cù i so prudutti. Per esempiu, i prublemi di l'annu passatu cù i telefoni chì espludenu Galaxy Cunsiderendu a gravità di a situazione, a cumpagnia hà passatu a Nota 7 relativamente senza prublema. In più, hà amparatu da i prublemi è hà guadagnatu soldi da pezzi scartati cum'è una edizione di cullezzione chì hè andata à perde. U mudellu Note 8 di questu annu, vale à dì u successore di u Note 7 esplodente, hè statu ancu un grande successu, è ancu i Sudcoreani sò stati sorpresi da i so ordini.

Allora andemu à vede cumu farà Samsung in u futuru. In ogni casu, postu chì hà assai prughjetti interessanti in corso è i so flagships sò spessu più attrattivi à l'ochji di i clienti cà quelli di marchi cuncurrenti cumpresu Apple, u putere di Samsung in l'industria tecnulugia hà prubabilmente cuntinuà à cresce per qualchì tempu. Tuttavia, lascemu stupiti da ciò chì ci hà da prisentà in i mesi à vene.

Samsung-logo

Surghjente: coreaherald

U più lettu d'oghje

.