Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni fà, avemu infurmatu chì Samsung hè stata classificata in u Top 5 di a lista prestigiosa di e cumpagnie asiatiche più influenti create da a rivista Forbes In ogni casu, secondu l'ultime infurmazione, pare chì a so pusizioni hè ancu megliu.

U ranking di e cumpagnie più preziose in u mondu, cumpilatu da a cumpagnia Interbrand, parla abbastanza chjaramente. Ancu s'è l'imprese americane sò sempre cun un vantaghju solidu, l'imprese asiatiche cercanu di ritruvà. È a pusizioni più promettenti in questa corsa hè stata presa da u Samsung sudcoreanu dopu anni di regnu di Toyota.

In u graficu, pudete vede chì Samsung tene un sestu postu assai solidu, lascendu ancu i giganti cum'è Sony è Hyundai. Ancu l'arrestu recente di u CEO di Samsung, Lee Jae-yong, chì serve una pena per corruzione, ùn hà micca cambiatu u ranking.

interbrand-samsung

"Samsung hà pruvatu à rinfurzà a so pusizioni quant'è pussibule in l'ultimi deci anni. Questu hè stata ottenuta malgradu l'incertezza occasionale in cima ", hà dettu u direttore di a cumpagnia chì hà compilatu tuttu u ranking.

È a cima di a tavula ? Probabilmente ùn sorprenderà nimu di voi. Apple teni u primu postu cun un capu di cumandante, u sicondu postu hè pigliatu da Google, seguitu da Microsoft, Coca-Cola è Amazon. Hè Amazon chì hà pruvatu à fà un grande prugressu ultimamente, è hè pussibule chì riesce in i prossimi mesi senza prublemi. À u cuntrariu, sicondu i rapporti recenti, Coca-Cola ùn hè micca bè cum'è vulia. Dunque, videremu cumu a classificazione di a cumpagnia si cunfonda in i mesi à vene.

Samsung-logo

Surghjente: nikkei

U più lettu d'oghje

.