Chiudi annunziu

Rispondendu à a dumanda cuntinua di i cunsumatori per i TV di grande schermu premium, Samsung lancia u Q88 9-inch QLED TV in u mondu. U novu pruduttu allarga cusì l'offerta TV QLED esistente, chì include ancu TV cù una diagonale di 55, 65 è 75 inch. U novu mudellu duveria ancu esse dispunibule in a Repubblica Ceca in i venditori selezziunati, à un prezzu cunsigliatu di CZK 529.

 "Samsung vole rinfurzà a so prisenza in u mercatu di TV ultra-premium cù l'intruduzioni di TV QLED ultra-grande, chì rapprisentanu u matrimoniu perfettu di tecnulugia è arte". disse Jongsuk Chu, vicepresidentu senior di a Divisione Visual Display di Samsung Electronics. "Semu cunfidenti chì a nostra gamma TV QLED continuerà à cuntribuisce à a crescita di i rivenuti cù una qualità di stampa superiore è funzioni innovatori, cimentendu a pusizione di punta di Samsung in u mercatu globale di TV".

U Q9 TV hè carattarizatu da una qualità di stampa unica è un rendimentu superiore accumpagnatu da un design elegante chì piglia in contu i spazi viventi di i clienti. U mudellu hà ricivutu una classificazione alta record da a rivista tedesca di l'elettronica di u cunsumu più rispettata, Video Magazine, chì hà descrittu u mudellu cum'è un "esempiu mudellu di HDR TV".

Cum'è l'unicu televisore chì pò copre u 100% di u voluminu di culore, i mudelli di serie TV QLED, grazia à l'usu di a tecnulugia di quantum dot di metalli, riproducenu l'imaghjini in una gamma di sfumature di culore saturatu è riccu esattamente cum'è era destinatu. I TV QLED offrenu ancu una luminosità notevuli è una larga gamma di culori chì vi permette di vede differenze di culore sottili è transizioni di cuntrastu ancu à a luminosità massima.

U disignu senza restrizioni di 360 gradi di i TV QLED cumplementa perfettamente l'atmosfera di a stanza in quale sò posti, è cù l'aiutu di un cable otticu trasparente "invisibule" da a serie "Connessione Invisible" cù un diametru di 1,88 mm, u dispusitivu. pò esse culligatu à altri dispusitivi periferichi senza u solitu mess of cables. U cuncepimentu perfettu di i TV QLED hè cumpletu da un sistema di muntatura senza spazii chì vi permette di muntà a TV in modu chì si adatta à u muru.

U telecomando universale di i TV QLED permette à l'utilizatori di cuntrullà a TV è i dispositi cunnessi da un locu.

TV Samsung Q9 QLED
Samsung Q9 QLED TV FB

U più lettu d'oghje

.