Chiudi annunziu

Cù a popularità sempre crescente di i telefoni smartphones, a velocità di l'aghjurnamenti di hardware di mudelli individuali aumenta ancu in proporzione diretta. In termini simplici, pudete dì chì u telefunu chì avete pigliatu da a scatula uni pochi settimane fà cum'è novu hè in realtà digià vechju oghje, figurativamente parlante di sicuru. À u listessu tempu, ancu i smartphones più vechji, chì s'acumulanu imparablemente, anu un rendimentu abbastanza chì pò esse usatu per a maiò parte di l'operazioni. È era Samsung chì hè ghjuntu cù una suluzione interessante per utilizà sti apparenti vechji, ma in fatti sempre putenti. Hà assemblatu una torre minera bitcoin da elli.

I scientisti di Samsung C-Lab anu pigliatu 40 pezzi Galaxy S5s, chì ùn sò più ancu in pruduzzione in questi ghjorni, è hà custruitu un rig mining bitcoin fora di elli. Caricà un novu sistema upirativu à tutti i telefoni, chì hè apposta apposta per a minera, dendu una nova vita è usu. Sicondu i sviluppatori, ancu ottu telefuni usati sò più efficaci di l'energia chè un urdinatore, è per quessa a so piattaforma minera hè più vantaghju. Tuttavia, nimu ùn minera bitcoin nantu à l'urdinatori di scrittura in questi ghjorni perchè hè simplicemente inconveniente.

Ma a piattaforma minera di Bitcoin ùn era micca l'unicu ciò chì a squadra di C-Lab si vantava. Cum'è parte di u so focusu nantu à a respirazione di nova vita in i vechji telefoni invece di smontassi è di riutilizà, hà ancu ghjuntu cù altri metudi di riciclamentu. Per esempiu, una vechja tableta Galaxy trasformatu da ingegneri in un laptop alimentatu da u sistema operatore Ubuntu. Per u vechju Galaxy S3 dopu preparatu un sistema chì, cù l'aiutu di altri sensori, servutu informace nantu à a vita in un aquarium. In fine, anu utilizatu un vechju telefuninu chì anu programatu per ricunnosce i facci è l'ammuccianu in una dicurazione in forma di civetta chì anu appesu à a porta di a porta.

Samsung bitcoin

surghjente: a basa

U più lettu d'oghje

.