Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu Samsung Max, chì salva i dati mobili, monitorizza l'usu di dati, estende a sicurità Wi-Fi è gestisce a privacy di l'app. In fondu, ùn hè micca una applicazione completamente nova, ma pudete cunnosce cum'è Opera Max, chì hè stata preinstallata nantu à i dispositi selezziunati. Galaxy. In ogni casu, l'applicazione Opera Max hà finitu l'annu passatu, ma u serviziu cum'è tali serà sempre dispunibule sottu u nome Samsung Max. A mala nutizia per certi utilizatori hè chì l'app Samsung Max serà dispunibule solu nantu à i telefoni smartphones di u giant sudcoreanu, cusì i prupietari di altre marche sò fora di furtuna.

L'applicazione serà preinstallata in tutti i smartphones di a serie Galaxy AA Galaxy J vindutu in India, Argentina, Brasile, Indonesia, Messico, Nigeria, Sudafrica, Tailanda è Vietnam. L'utilizatori di altri paesi è altri dispositi ponu scaricà l'app da Google Play o Galaxy Apps.

Samsung dice chì l'app hè parte di a so iniziativa Fate per l'India, chì hà u scopu di sviluppà hardware è software per i clienti in India.

L'app hà duie caratteristiche principali, à dì u modu di salvezza di dati è u modu di privacy. Prima, andemu à vede u modu di salvezza di dati. Monitora l'usu di dati da diverse applicazioni è identifica opportunità per u risparmiu di dati. Una volta attivata, a funzione cumpressa l'imaghjini, i video, i fugliali di musica è i siti web (http solu, micca https) per aduprà u minimu di dati mobili pussibule.

Un'altra funzione hè u modu di prutezzione di a privacy, chì offre una strata supplementu di sicurità se l'utilizatore accede à Internet per mezu di hotspots Wi-Fi publichi è micca affidabili, cumu si cumunicà cù u so servitore proxy per una strada criptata.

L'app Opera Max precedente offre caratteristiche simili. Tuttavia, Samsung hà migliuratu l'interfaccia d'utilizatore chì currisponde à u disignu Samsung è hà arricchitu l'applicazione cù qualchi funziunalità supplementari.

samsung max fb

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.