Chiudi annunziu

Samsung hà cuminciatu à vende u DeX Pad, una stazione di docking fatta apposta per i novi smartphones Galaxy S9 è S9 + è ponu turnà in un urdinatore desktop. Hè cusì l'accessori più interessanti in l'offerta di Samsung, chì cumencia à esse vendutu un mese sanu dopu à l'iniziu di vendita di i mudelli di punta citati.

U Samsung DeX Pad hè u successore direttu à u dock DeX Station di l'annu passatu, chì hè statu introduttu cù i mudelli. Galaxy S8 è S8 +. U novu DeX Pad porta parechje funziunalità novi. Dopu à u novu telefuninu, u telefuninu ùn hè micca piazzatu in u docking station, ma dispostu, grazia à quale u touch screen di u smartphone pò esse usatu in modu di scrittura cum'è touchpad è cuntrullà u cursore nantu à u screnu. U supportu per risoluzioni finu à 2560 × 1440 hè ancu novu, mentre chì a generazione di l'annu passatu offre solu output in Full HD (1920 × 1080). In cuntrastu, u DeX Pad ùn manca un portu ethernet, ma sò dui porti USB classici, un USB-C è un portu HDMI.

Tuttu ciò chì duvete fà hè cunnette un monitor, un teclatu è un mouse à u DeX Pad (o aduprà a visualizazione di u telefuninu), inserisci un smartphone in questu è di colpu avete un urdinatore cumpletu cù una versione di desktop speciale. Androidu. Ancu se a stazione hè riferita cum'è un accessori cusitu per u novu Galaxy S9 è S9 +, sustene ancu i mudelli di l'annu passatu Galaxy S8, S8+ è Note8. Inseme cù u DeX Pad, truverete un cable HDMI, un caricatore di muru è un cable di dati in u pacchettu. U prezzu cunsigliatu hè CZK 2, Arriza ti in ogni modu, finu à mezanotte oghje, offre u DeX Pad per un prezzu ridutta di CZK 2.

Samsung Dex Pad FB

U più lettu d'oghje

.