Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù a tenda in linea Gearbest, preparemu regularmente diverse promozioni per voi, sia per i telefoni cellulari sia per diversi accessori è gadgets. Oghje avemu da presentà una tableta basica Ghjucà 8, chì i vantaghji principali sò in l'equipaggiu è soprattuttu in u prezzu.

ALLDOCUBE iPlay 8 hè una tavuletta dotata di un display IPS di 7,85-inch cù una risoluzione di 1024 x 768 pixel è un rapportu d'aspettu di 4: 3. U cervellu di u dispusitivu hè custituitu da un processore quad-core cù una velocità di clock di 1,3 GHz, secondatu da 1 GB di RAM. 16 GB di almacenamiento hè dispunibule per foto, video è altri dati, chì ponu esse allargati da un altru 128 GB cù una carta di memoria.

A tableta hè principalmente destinata à vede filmi, serie è navigà in Internet, per quessa hè dotata di Wi-Fi Dual Band (2,4GHz / 5,0GHz) cù supportu per e rete 802.11a/b/g/n. Ci hè ancu duie fotocamere - a fronte cù una risoluzione di 0,3 MPx, abbastanza per videochiamate, è a posteriore 2-megapixel per e foto basi.

Hè da nutà chì a tableta hà cunnessori Micro USB è Micro HDMI, un jack per cuffie 3,5mm, una batteria 3600mAh è alimentata da Android 6.0 (nechybí podpora češtiny). Šikovná je i jeho velikost, kdy jej díky rozměrům 9.50 x 13.60 x 0.80 cm můžete držet v jedné ruce. Podobně chválihodná je také hmotnost 338 gramů. Nejlákavější je ale cena, kdy tablet vychází v přepočtu pouze na 1 384 Kč.

Poštovné je zdarma a při přepravě neplatíte daň ani clo, Gearbest uhradí poplatky za vás.

ALLDOCUBE iPlay 8 FB

U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

 

U più lettu d'oghje

.