Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu The Wall Professional - una visualizazione modulare custruita nantu à a tecnulugia MicroLED chì permette di assemblà una schermu cù una diagonale di parechji centu centimetri. A schermu pò vede sfumature eccezziunale ricche di neru è offre eccellenti valori di luminosità è cuntrastu. Samsung hà digià principiatu pre-ordini per u screnu è i clienti ponu aspittà in u terzu trimestre di questu annu.

U futuru di a tecnulugia di l'imaghjini

U Wall Professional hè una variante di unu di i display di cunsumatori più populari presentati à CES 2018. Grazie à u so disignu modulare, The Wall Professional hè cunfigurabile è regulabile secondu i bisogni di u cliente. Offre una visualizazione perfetta di sfumature neri è una resa unica di i culori in una illuminazione luminosa è in u bughju. U disignu stilatu di a visualizazione diventerà una decorazione muderna di ricezioni di l'imprese, musei, galerie è spazii di vendita di lussu.

In ogni arrangiamentu, i moduli chì utilizanu a tecnulugia HDR10+ è MicroLED ponu ottene valori di luminosità massimi ineguagliabili finu à 1600 nits, mentre chì guarantiscenu una resa di culore eccellente è una maghjina perfetta ancu senza l'usu di filtri di culore è retroilluminazione.

Stunning Black - u neru hè a basa di a presentazione resa di i dettagli. U Muru pò rapprisintà l'essenza stessa di u neru. A cumminazione di un neru eccezionalmente riccu cù a tecnulugia speciale per a riduzione di l'abbagliamentu estrema assicura una resa indisturbata di u neru, chì permette un cuntrastu senza rivali è una resa unica di dettagli.

grandi culori - A visualizazione fideli di i dettagli hè ancu una cundizione per a presentazione fideli di i culori. L'eccellente visualizazione di culore data da a tecnulugia aduprata in u display The Wall permette di ottene u doppiu di purità di culore è una gamma di culori più larga paragunata à a tecnulugia LED tradiziunale è di visualizà culori vividi, ma naturali chì sò una garanzia di una sperienza visuale mozzafiato.

Grandi miglioramenti - l'innuvazioni d'avanguardia sò u fruttu di sforzi per a migliione massima. U processore di a visualizazione The Wall chì furnisce una qualità di l'imaghjina superiore hè - grazie à l'ottimisazione di l'alta gamma dinamica, HDR10 +, etc. - equipatu di una funzione intuitiva per un paràmetru ottimale di a luminosità massima è una scala estremamente precisa di i toni di grisgiu per una visualizazione fedele di a realtà. .

MagicINFO 6: Creazione è gestione di cuntenutu simplificatu

MagicINFO 6 hè l'ultima piattaforma di gestione di cuntenutu di Samsung, chì permette à l'imprese in ogni ambiente di creà, pianificà è implementà cunvenemente cuntenutu in tutta a so reta di visualizazione digitale. A piattaforma usa u sistema operatore TIZEN 4.0, chì offre è supporta a funzionalità di cuntrollu remota di software è hardware senza saldatura, chì permette à e squadre di creazione di cuntenutu per aghjurnà i disinni di nutizie è i tempi pertinenti in ogni mumentu è in ogni locu. MagicINFO 6 hè una piattaforma di prima classe chì vi permette di verificà u statu di u dispositivu, detectà errori potenziali, è offre a risoluzione di i prublemi. Hè cumpatibile cù tutte e tecnulugii di visualizazione Samsung chì utilizanu u sistema operatore TIZEN 4.0, cumprese a visualizazione The Wall Professional, i novi display intelligenti UHD di a serie QMN è QBN, è i dispositi di visualizazione LED di a serie IF.

Dispositivu di visualizazione esterna à doppia faccia

I visitatori di InfoComm 2018 seranu ancu i primi à vede a visualizazione di a visualizazione esterna di Samsung à doppia faccia (mudellu OH85N-D). Un dispositivu di visualizazione esterna à doppia faccia equipatu cù u sistema operatore TIZEN 4.0 è un display di 85 inch serà dispunibule per spazii cum'è rifugi di fermata d'autobus o banchi di strada. Siccomu u cuntenutu di publicità serà affissatu da i dui lati di a visualizazione, u dispusitivu hè previstu per aiutà l'imprese chì ponu publicità quì à maximizà i so prufitti.

Samsung The Wall Professional 5
U Wall Professional FB

U più lettu d'oghje

.