Chiudi annunziu

A prima di u flagship Galaxy Nota 9 si avvicina lentamente. Samsung à a fini di ghjugnu hà annunziatu, chì u phablet assai aspittatu serà presentatu u 9 d'aostu in New York. Un saccu di infurmazione nantu à u prossimu dispositivu hè stata filtrata in l'ultime settimane, sta volta i renders anu vistu a luce di u ghjornu. Galaxy Note9 in un culore chjamatu Lilac Purple. Si pò vede da i rende chì Galaxy Nota 9 da u predecessore Galaxy U Note8 ùn serà micca assai diversu.

Samsung hè stata cun l'ombra Lilac Purple prima di questu annu, intruducendu u culore Galaxy S9. I clienti anu piaciutu assai a variante, cusì u giant sudcoreanu hà decisu di vestite in un mantellu viola è Galaxy Nota 9.

Vede ciò chì pare Galaxy Nota 9 in Lilac Purple:

In ogni casu, fora di u culore, i renditi ùn anu micca mostratu nunda di novu. Serà da fronte Galaxy Note9 pare quasi u listessu cum'è Galaxy Nota 8. Solu a parte posteriore hà ricivutu cambiamenti di disignu, nantu à quale Samsung hà riprogettatu l'area di a camera è spustatu u lettore di impronte digitali sottu, mentre Galaxy U Note8 hà un lettore accantu à a camera posteriore.

Galaxy U Note9 serà dispunibule in cinque culori. In più di Lilac Purple, serà ancu prupostu in neru, grisgiu, blu è novu marrone.

galaxy note9 viola lilla fb

U più lettu d'oghje

.