Chiudi annunziu

Mentre chì uni pochi anni fà, i telefoni smartphones senza bisellu eranu più parte di i filmi di fantascienza, oghje li vedemu abbastanza cumuni in a vita di ogni ghjornu. In ogni casu, parechji pruduttori ùn sò micca cumplettamente soddisfatti di a forma attuale di smartphones per via di a necessità di mantene almenu una parte di u quadru in cima per via di u parlante è di i sensori, è sò per quessa constantemente travagliendu in suluzioni per sguassà ancu stu picculu cusmeticu. tacca. È sicondu l'infurmazioni recenti, Samsung hè assai avanti in questu sensu. 

U giant sudcoreanu hè avà infurmatu chì teste i primi prototipi di smartphones cù e camere frontali implementate sottu a visualizazione. Questa suluzione permetterebbe di allungà a visualizazione nantu à tutta a parte frontale senza elementi di distrazione cum'è un cutout in a visualizazione o un quadru superiore direttamente largu. A camera puderia catturà l'utilizatore ancu attraversu a capa di visualizazione. Finu a ora, però, tutta a tecnulugia pare esse piuttostu in a so infanzia. Ma prestu cresce ancu da quelli.

In u passatu, i ritratti di u mudellu cù una camera implementata sottu a visualizazione sò digià apparsu:

Se Samsung hà successu in i testi, sicondu parechji fonti, puderia digià aduprà sta innuvazione in u mudellu Galaxy S11 pianificatu per 2020. In casu di cumplicazioni, a novità puderia esse implementata solu nantu à u Note11 o S12, ma ùn deve esse un ritardu più longu. 

Allora semu sorpresi quandu avemu da vede una suluzione simili. Tuttavia, hè digià chjaru chì questu puderia esse una rivoluzione solida chì serà perseguita da assai più pruduttori di smartphones cà solu Samsung. Ma se i Sudcoreani vinceranu sta corsa hè in e stelle. 

Samsung-Galaxy-S10-cunceptu-Geskin FB
Samsung-Galaxy-S10-cunceptu-Geskin FB

U più lettu d'oghje

.