Chiudi annunziu

Sò un fan di ghjochi è Harry Potter? Allora avemu una grande è sopratuttu assai interessanti per voi. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, Samsung hà accunsentutu cù u studiu di sviluppu Niantic per sviluppà un titulu exclusivu per i so smartphones. E cum'è pare, puderia esse una vera rivoluzione in u campu di u ghjocu mobile. 

Si dice chì u ghjocu hè simile in stile à u fenomenu Pokémon GO. Tuttavia, si farà in u mondu magicu di Harry Potter è chì veramente cù tutta a pompa. Sembra chì puderemu divertisce in a vita reale cù una bacchetta magica mentre ghjucassi, chì di sicuru serà rimpiazzatu da u S Pen di Samsung. Solu questu informace ma suscita dumande, perchè ùn hè micca chjaru cumu Samsung è u studio Niantic risolve l'absenza di un stylus in altri mudelli. In ogni casu, postu chì u sviluppu di un titulu esclusivu per un solu telefuninu hè abbastanza improbabile, pò esse espertu chì in u casu di u mudellu Note, avemu da vede un tipu di superstruttura "stick".

Dopu tuttu, e cose veramente interessanti ponu esse creatu cù u S Pen solu avà cù u mudellu Note9, cum'è solu avà ricevutu a cunnessione Bluetooth è un buttone chì pò esse usatu per cuntrullà u phablet remotamente. In ogni casu, ùn hà micca un gran numaru d'utilizatori, è ancu s'ellu l'hà fattu, ùn tutti ùn anu micca scaricatu u ghjocu. L'investimentu di 40 milioni di dollari ùn valeria micca per Samsung.

Puderemu presuntamente aspittà i dettagli nantu à u ghjocu digià à u CES 2019 o MWC 2019, induve u mondu duveria ancu vede i novi flagships per l'annu prossimu - mudelli Galaxy S10. Allora spergu chì u ghjocu serà un successu è suscitarà un grande entusiasmu in u mondu. Tuttavia, grazia à l'inclusione di u S Pen, puderia certamente esse fattu. 

Harry Potter Wizards Unite

U più lettu d'oghje

.