Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Huawei hà presentatu u so novu campus in Dongguan, chì ospita un centru di fabricazione, un centru di furmazione è tutti i laboratori di R&D. A cumpagnia hà ancu trasferitu assai impiegati quì da Shenzhen. Hè u più grande campus Huawei in u mondu. Per esempiu, i materiali è i prucessi per a regulazione termale per i prudutti 5G sò ancu pruvati in laboratori R&D in Dongguan. Ci hè ancu un laboratoriu di sicurità indipendente.

À l'apertura di u novu campus, u presidente rotativu Ken Hu hà riassuntu i successi di Huawei, a crescita di l'attività cummerciale è l'aspettattivi pusitivi per l'annu à vene. Hà dettu ancu chì a cumpagnia travaglia cù centinaie di operatori di telecomunicazioni è cù milioni di clienti in u mondu. Quasi a mità di l'imprese da a prestigiosa lista di l'imprese Fortune 500 anu sceltu Huawei cum'è u so fornitore d'equipaggiu per a trasfurmazioni digitale. L'ingressu di Huawei per u 2018 hè previstu di superà a marca magica di 100 miliardi di dollari americani. Hà mintuatu ancu u lanciu successu di dui prudutti chjave per i clienti finali, i telefoni intelligenti P20 è Mate 20. Questi novi smartphones portanu una grande nutizia, principarmenti camere d'alta qualità è intelligenza artificiale.

Ken Hu hà ancu toccu a situazione attuale induve Huawei hè accusatu di risichi di sicurità è hà dettu chì hè megliu di lascià i fatti parlà. Hà enfatizatu chì a carta di sicurezza di a cumpagnia hè cumplettamente pulita è chì ùn ci hè statu un unicu incidente seriu in u campu di a cibersecurità in l'ultimi trenta anni.

In l'annu à vene, a cumpagnia cuncentra i so investimenti in l'innuvazione tecnologica, in u campu di a banda larga, nuvola, intelligenza artificiale è dispositivi intelligenti. Ken Hu hà dettu chì a cumpagnia crede chì questi investimenti tecnologichi aiutanu à a cumpagnia à cresce in modu stabile in u campu di telecomunicazioni è accelerà u rollout di a tecnulugia 5G. A cumpagnia hà ancu pensatu à presentà nutizie per l'utilizatori, cum'è u primu smartphone 5G.

Highlights per 2019:

  • 5G - Huawei hà attualmente firmatu cuntratti cummerciale cù 25 partenarii, facendu u primu fornitore d'equipaggiu ICT. Più di 10 stazioni di basa sò digià stati consegnati à i mercati di u mondu. Quasi tutti i clienti di rete indicanu chì volenu l'equipaggiu Huawei perchè hè attualmente u megliu è a situazione ùn cambia micca per almenu i prossimi 000-12 mesi. Huawei offre un aghjurnamentu più veloce è costu-efficace à 18G. Alcune di e preoccupazioni nantu à a sicurità di a tecnulugia 5G eranu assai valide è sò state risolte attraversu negoziazioni è cooperazione cù l'operatori è i guverni. Sicondu Ken Hu, ci sò stati parechji casi di stati chì utilizanu u prublema 5G cum'è strumentu per speculà nantu à u ciber periculu. Ma questi casi anu una basa ideologica o geopulitica. I prublemi di sicurezza utilizati com'è scusa per bluccà a cumpetizione rallentanu l'implementazione di e novi tecnulugii, aumentanu i so costi è ancu i prezzi per l'utilizatori finali. Se Huawei era permessu di participà à l'implementazione di 5G in i Stati Uniti, risparmià circa $ 5 miliardi spesi in tecnulugia wireless trà 2017 è 2010, secondu l'economisti.
  • Cyber ​​​​Security - A sicurezza hè una priorità per Huawei è hè sopra à tuttu. Ken Hu accolta a pussibilità di custruisce centri di valutazione di cibersicurezza in i Stati Uniti è l'Australia è hà citatu centri simili in u Regnu Unitu, Canada è Germania. U so scopu hè precisamente di identificà è risolve i prublemi pussibuli. Huawei hè aperta à i screening più stretti da i regulatori è i clienti è capisce e preoccupazioni legittimi chì alcuni di elli puderanu avè. Tuttavia, ùn ci hè attualmente alcuna indicazione chì i prudutti Huawei ponenu un risicu per a sicurità. A causa di riferimenti frequenti à a lege cinese, u Ministeru di l'Affari Esteri di a Cina hà cunfirmatu ufficialmente chì ùn ci hè micca una lege chì impone à e cumpagnie di installà backdoors. Huawei capisce e preoccupazioni in quantu à l'apertura, a trasparenza è l'indipendenza è hè aperta à u dialogu. Ogni evidenza deve esse sparta cù l'operatori di telecomunicazioni, se micca direttamente cù Huawei è u publicu.

Sicondu Ken Hu, i successi è u sviluppu di a cumpagnia sò estremamente eccitanti, è hà mintuatu i cambiamenti è i sviluppi chì a cumpagnia hà subitu in quasi trent'anni ch'ellu hè stata cun ella. "Hè u viaghju di u cambiamentu chì ci hà fattu da un fornitore scunnisciutu à a cumpagnia 5G di punta in u mondu", disse Ken Hu.

"Vogliu sparte cun voi una citazione nantu à Romain Rolland. Ci hè solu un eroisimu in u mondu: vede u mondu cum'è hè è amà. À Huawei, vedemu ciò chì simu contru è amemu sempre ciò chì facemu. In Cina, dicemu: 道校且长,行且将至, o a strada avanti hè longa è difficiule, ma continueremu finu à ghjunghje à a destinazione, perchè avemu digià partitu nantu à a strada ", hà cunclusu Ken Hu. .

image001
image001

U più lettu d'oghje

.